ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΙ - ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ,ΤΙΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ,ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΣΙΑ ΦΑΓΗΤΑ,ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ.Ο ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Εδώ να στέλνετε τις ανακοινώσεις σας

radiofiliati@yahoo.gr

Translate

Καθαρόν πράγμα δεν είναι ότι επλύθη,αλλ’ ότι δεν ελερώθη



Ποιός τα είπε ;
- Όταν κάποιος σε κατηγορεί ότι κάνεις μόνο ό,τι θέλεις εσύ, συνήθως εννοεί ότι δεν κάνεις ότι θέλει αυτός.
- Όσο περισσότερο βασίζεσαι σε δυνάμεις έξω από σένα, τόσο περισσότερο εξουσιάζεσαι από αυτές.
- Με έναν κύριο είμαι πάντα ένας κύριος και μισός, με ένα κάθαρμα είμαι ένα κάθαρμα και μισό.
- Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.
- Και τα ψάρια και το κρασί δεν μ’ αγαπάνε, αλλά εγώ τα απολαμβάνω.
- Oι ποινές έχουν προορισμό να εκφοβίζουν όσους δεν έχουν πρόθεση να παρανομήσουν.
- Συντηρητισμός είναι να μην κάνεις καμιά αλλαγή και όταν αμφιβάλλεις, να ρωτάς τη μαμά σου.

Σύλληψη Διεθνώς Διωκόμενου
 Την 04-11-2012 ,14.30 στην Κακαβιά Ιωαννίνων, συνελήφθη 38χρονος αλλοδαπός υπήκοος Αλβανίας, γιατί σε βάρος του εκκρεμεί Διεθνές Ένταλμα Σύλληψης των Αρχών του Βελγίου,για πλαστογραφία. Συνελήφθη την 04-11-2012 το μεσημέρι,στην Κακαβιά Ιωαννίνων, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κακαβιάς,38χρονος αλλοδαπός,υπήκοος Αλβανίας,την ώρα που επιχειρούσε να εισέλθει στη χώρα από το μεθοριακό σταθμό Κακαβιάς.Όπως προέκυψε από τον αστυνομικό έλεγχο, σε βάρος του 38χρονου εκκρεμούσε Διεθνές Ένταλμα Σύλληψης από τις Βελγικές αρχές, σύμφωνα με το οποίο κατηγορείται για συμμετοχή σε σπείρα κατάρτισης πλαστών ταξιδιωτικών εγγράφων. Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Εφετών Ιωαννίνων.
Κομπίνα από υπάλληλο στα Γιάννινα
Μία καλοστημένη κομπίνα φαίνεται πως είχε οργανώσει από καιρό τραπεζικός υπάλληλος στα Γιάννινα. Μόνο που δεν έμεινε για πάντα κρυφή και τώρα πλέον διερευνάται με μεγάλη προσοχή.Πρόκειται για σοβαρή υπόθεση σε μία από τις συστημικές τράπεζες που λειτουργούν στην Ηπειρωτική πρωτεύουσα και στην οποία πρωταγωνιστεί ένας από τους υπαλλήλους της.Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο υπάλληλος αυτός, με πολύ προσεκτικό τρόπο και με μέθοδο, αποσπούσε χρηματικά ποσά από διάφορους λογαριασμούς πελατών.Το ποσό που τελικά συγκέντρωσε από την «κομπίνα» που είχε στήσει φαίνεται να ξεπερνά τις 650 χιλιάδες ευρώ.Για την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης αυτής έχουν μεταβεί για εσωτερικό έλεγχο στην Τράπεζα Επιθεωρητές από την Αθήνα, οι οποίοι ακόμη δεν έχουν ολοκληρώσει το έργο τους.Είναι άγνωστο αν από την Τράπεζα έχουν ενημερωθεί οι πελάτες από τις καταθέσεις των οποίων αφαιρέθηκαν τα ποσά που συγκέντρωσε για λογαριασμό του ο τραπεζικός.Γεγονός πάντως είναι ότι η υπόθεση αυτή επιχειρείται να μείνει εντός τραπεζικού καταστήματος καθώς οποιαδήποτε δημοσιότητα θα έπληττε τη φήμη και το κύρος της.

Το  έργο MiSRaR του προγράμματος INTERREG IVC

   Το  έργο MiSRaR υλοποιείται  στα πλαίσια του προγράμματος INTERREG IVC την τριετία 2010-2012 κατά την οποία οι συμμετέχοντες ανταλλάσουν εμπειρίες και τεχνογνωσία σε μια σειρά από θέματα που σχετίζονται με τη διαδικασία μετριασμού χωρικών κινδύνων/καταστροφών, όπως πλημμύρες πυρκαγιές,  τεχνολογικά ατυχήματα κ.τ.λ. Στο έργο συμμετέχουν 7 εταίροι από 6 χώρες. Από ελληνικής πλευράς συμμετέχει η Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας.Την 25η Οκτωβρίου 2012 πραγματοποιήθηκε στο Dordrecht της Ολλανδίας η τελική συνδιάσκεψη για το κλείσιμο του έργου. Στα πλαίσια της συνδιάσκεψης έγινε και η παρουσίαση του Εγχειριδίου για την άμβλυνση κινδύνων στην αγγλική γλώσσα το οποίο θα μεταφραστεί έως το τέλος του έτους και στις γλώσσες των εταίρων (ολλανδικά, ιταλικά, ελληνικά, πορτογαλικά, βουλγάρικα και εσθονικά). Έχει προηγηθεί η δημοσίευση τριών φυλλαδίων που έχουν ήδη μεταφραστεί στις γλώσσες των εταίρων. Σκοπός των φυλλαδίων και του Εγχειριδίου είναι η διάχυση των συμπερασμάτων του έργου.Περισσότερες πληροφορίες για το έργο είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του έργου (www.misrar.eu).
 Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ   ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
       ΘΩΜΑΣ ΠΙΤΟΥΛΗΣ
ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ (85%) ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ (15%).

Απουσίες με νόημα από το Περιφερειακό Συμβούλιο
 Οι ραγδαίες εξελίξεις στην γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη είχαν ως φυσικό επακόλουθο να περάσει σε δεύτερη μοίρα η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για την ιδιωτικοποίηση της εταιρίας.Κάτω από διαφορετικές συνθήκες, η συνεδρίαση αυτή θα έμενε για αρκετές ημέρες στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, όχι μόνο για όσα συνέβησαν και όσα ακούστηκαν, αλλά και για τα προβλήματα που αρχίζουν να γίνονται σιγά σιγά εμφανή στην παράταξη της πλειοψηφίας.Οι απουσίες περιφερειακών συμβούλων της Αξιοβίωτης Ανάπτυξης δεν ήταν λίγες. Μπορεί κάποιες να ήταν τυχαίες και συμπτωματικές όμως οι περισσότερες υπήρξαν απολύτως συνειδητές, όπως ακριβώς είχε συμβεί και λίγες ώρες νωρίτερα, στη συνεδρίαση της παράταξης.Να σημειωθεί ότι από τους 31 συμβούλους παρόντες στην κρίσιμη ψηφοφορία ήταν μόλις 17.Η περίοδος «ενός ανδρός αρχή» έχει παρέλθει οριστικά, σημειώνουν αρκετοί από αυτούς και συμπληρώνουν με νόημα μετά από όσα συνέβησαν στη συνεδρίαση ότι δεν θα ήθελαν με τίποτα να έχουν απέναντί τους οργισμένους κτηνοτρόφους να τους αποκαλούν προδότες, χωρίς να φέρουν καμία ευθύνη.Οι χειρισμοί του Περιφερειάρχη στην υπόθεση της Δωδώνης, είναι ίσως η αφορμή για να αναδειχθούν κι άλλα προβλήματα που επί πολύ καιρό έμπαιναν κάτω από το χαλί.Και επειδή η κατάσταση είναι τεταμένη, αρκετοί βρήκαν ακόμη μία αφορμή για να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους. Και την έδωσε πάλι ο ίδιος ο κ. Καχριμάνης, με την δημοσιοποίηση της συνάντησής του στο Μέτσοβο με τον Υπουργό Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη. Από ανεπίσημη την κατέστησε επίσημη και το γεγονός ότι έγινε ερήμην των περισσοτέρων μελών της παράταξής του, το μόνο που κάνει είναι να ρίχνει κι άλλο λάδι στη φωτιά.

Στην Ηγουμενίτσα το πλοίο της εταιρείας PGS
 Στην Ηγουμενίτσα αναμένεται εντός των ημερών το πλοίο της νορβηγικής εταιρείας PGS, το οποίο θα πραγματοποιήσει τις σεισμικές έρευνες για υδρογονάνθρακες στο Ιόνιο Πέλαγος από τις 15 Νοεμβρίου.Η σχετική σύμβαση ανάθεσης των σεισμικών ερευνών μεταξύ Δημοσίου και PGS υπεγράφη τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου.Το ελληνικό δημόσιο δεν θα έχει καμιά οικονομική συμμετοχή ούτε στο κόστος των σεισμικών ερευνών ούτε στα ενδεχόμενα έσοδα που θα προκύψουν από ενδεχόμενη πώληση των δεδομένων.Πάνω στο πλοίο της PGS θα υπάρχει μόνιμα εκπρόσωπος του ΥΠΕΚΑ, θα εκπαιδευθούν για τρεις μήνες δύο Έλληνες επιστήμονες, ενώ η PGS συμφώνησε να εκπονήσει και σχέδιο περιβαλλοντικής δράσης, για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Επίσης, πάνω στο πλοίο θα επιβαίνουν και εκπρόσωποι περιβαλλοντικών οργανώσεων, προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα τόσο για την αλιεία, όσο και για θαλάσσια κήτη.

Από την Τετάρτη τα τέλη - Πως υπολογίζονται για το 2013
Από την Τετάρτη 07 Νοεμβρίου ξεκινά η καταβολή των τελών κυκλοφορίας, που από φέτος θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο. Οι πολίτες, είτε με τον κωδικό τους για το Taxisnet είτε με το ΑΦΜ τους, θα μπορούν να βρίσκουν το ειδοποιητήριο πληρωμής, να το τυπώνουν και ακολούθως να το εξοφλούν σε τράπεζες, ταχυδρομεία, εφορίες ή μέσω web banking.Όσοι δεν έχουν πιστοποιηθεί στο Taxisnet θα μπορούν να πληκτρολογήσουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους και τον ΑΦΜ τους στη σχετική ιστοσελίδα της ΓΓΠΣ και να τυπώσουν το ειδοποιητήριό τους.Η απόδειξη πληρωμής θα αντικαταστήσει το σήμα κυκλοφορίας -ο οδηγός θα πρέπει να το έχει πάντα μέσα στο αυτοκίνητο- και θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφει τον αριθμό κυκλοφορίας.Από την κατάργηση των αυτοκόλλητων σημάτων ο προϋπολογισμός θα εξοικονομήσει περίπου 80 εκατ. ευρώ.Τα τέλη κυκλοφορίας 2013 υπολογίζονται ως εξής:
Από 51     κ.ε. μέχρι 300   κ.ε.   22 ευρώ
Από 301   κ.ε. μέχρι 785   κ.ε.   55 ευρώ
Από 786   κ.ε. μέχρι 1071 κ.ε. 120 ευρώ
Από 1071 κ.ε. μέχρι 1357 κ.ε  135 ευρώ
Από 1358 κ.ε. μέχρι 1548 κ.ε  240 ευρώ
Από 1549 κ.ε. μέχρι 1738 κ.ε. 265 ευρώ
Από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε. 300 ευρώ
Από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε. 660 ευρώ
Από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε. 880 ευρώ
Από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε. 1100 ευρώ
Από 4001 κ.ε. και άνω 1320 ευρώ
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 01/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.).Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ:
    0 – 100 (γρ./χλμ.) 0 ευρώ
101 – 120 (γρ./χλμ.) 0,90 ευρώ
121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10 ευρώ
141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70 ευρώ
161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25 ευρώ
181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55 ευρώ
201 – 250 (γρ./χλμ.  2,80 ευρώ
Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 ευρώ.