ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΙ - ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ,ΤΙΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ,ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΣΙΑ ΦΑΓΗΤΑ,ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ.Ο ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Εδώ να στέλνετε τις ανακοινώσεις σας

radiofiliati@yahoo.gr

Translate

Οι βιολιτζήδες άλλαξαν, μα ο χαβάς έμεινε ο ίδιος



ΘΕΜΑΤΑ… @ ...:

Η μουσική σας ενημέρωση   :   ‘’ Η λαδιά ‘’ 

             
  














Στίχοι :  Ανέστος Αθανασίου, ‘’ Γύφτος ‘’
Μουσική :Ανέστος Αθανασίου- Γύφτος - , Ερμηνεία : Απόστολος Νικολαΐδης                   

Σου το `χα πει πως θα σε διώξω αν θα μου κάνεις καμιά λαδιά,
μα εσύ την έκανες ζούλα κι αβέρτα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Αυτό που μου `κανες ποτέ δεν το ξεχνάω με άλλον πήγες και μ΄ άλληνε θα πάω.
Μη φανταστείς πως θα `μαι θύμα ούτε δικό σου κορόιδο πια
μέχρι εδώ και όχι παραπέρα δεν συγχωρείτε τέτοια λαδιά .
Τώρα να φύγεις πια δε σε γουστάρω κι άσε με έρημο και μοναχό
με τον καιρό μπορεί να σε ξεχάσω μα τη λαδιά σου ποτέ δεν τη ξεχνώ.
Αυτό που μου `κανες ποτέ δεν το ξεχνάω με έναν πήγες και με εκατό θα πάω.

Ο οικονομικός Εγκέλαδος και τα Λαμόγια
Αυτός που ξέρει όλες τις απαντήσεις, δεν έχει ερωτηθεί όλες τις ερωτήσεις.
Μην ανησυχείς αν οι άλλοι δεν σε καταλαβαίνουν. Να ανησυχείς όταν εσύ δεν καταλαβαίνεις τους άλλους.
Ο ανώτερος άνθρωπος είναι σκληρός με τον εαυτό του. Ο κατώτερος άνθρωπος είναι σκληρός με τους άλλους.















…επιμέλεια : Νίκος Κουτούκης
Η πλειοψηφία των ελληναράδων που βρίσκεται στην λίστα της HSBC, είναι οι σαλτιμπάγκοι που γνώριζαν το σχέδιο Παπανδρέου και έβγαλαν τεράστια ποσά από το 2009 και μετά. Καλά θα κάνουν να χάσουν τον ύπνο τους.Ολα έχουν ένα τέλος.Επιτέλους η λίστα..? Είστε πολύ ούφο…! Εδώ μια λίστα έμεινε 2 χρόνια στα συρτάρια και δεν έπαθαν τίποτα τα συρτάρια...!Η γυναίκα του Κεφαλογιάννη είναι στη λίστα και ο Κεφαλογιάννης πρόεδρος της επιτροπής που εξετάζει τη λίστα…. εεεε…. ρεεεεεε… γλέντιαααα…!...Και περιμένετε κι άλλη λίστα;Να την κάνετε τι; Η λίστα είναι γι’ αυτούς που έχουν τα καλάσνικοφ…ούφ….! Βαρέθηκα του επαναστατημένους αγανακτισμένους του καναπέ.. με τα : θα τους κρεμάσουμε, θα τους ξεσκίσουμε, θα θα θα κι’ από ουσία τίποτα…! Μήνες τώρα : ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ, μας ξεπουλούσαν από τη μεταπολίτευση και μετά μας καταχρέωσαν με δάνεια που τα έπαιρναν οι ίδιοι και τα έβγαζαν έξω, αλλά οι πρασινογαλαζιοκόκκινοι ρουμάνοι τους κατέβαιναν σε απεργίες του κ@@@@ κι εν τω μεταξύ αυτοί όλο τα έπαιρναν και εμείς φωνάζαμε…( ζήτω και γεια, την άλλη μέρα…! ) ,είμαστε προβλέψιμοι κι ας μη μας αρέσει.Ο Γιώργος ξεπλένει μέσω σεμιναρίων, ο Παπακωνσταντίνου προστατεύεται η Διαμαντόπουλου ,την έκανε ο Νικολάκης, φεύγει και το ελικόπτερο μαζεύει εμάς…., η λίστα και οι λίστες είναι λίστες του ‘’ σιντλερ ‘’ για μας πατριώτες. Αυτοί ‘ ’ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΔΟΥΛΟΥΣ ΕΝΟΣ ΣΥΣΩΡΕΥΜΕΝΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ‘’, αυτοί ακόμα ‘’ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ‘’ , μιλά κανείς..; αφήνουν δυο οικογένειες να κάνουν λαθρεμπόριο καύσιμων και να παίζουν παίρνοντας μας και χαρίζοντας τους τα κρατικά διυλιστήρια μιλεί κανείς;; χαρίζουν στο Λάτση λεφτά δικά μας μιλεί κανείς ;; πληρώνουμε δάνεια κ οι τράπεζες μας πούλησαν τα σπίτια μας σε ξένες τράπεζες μιλεί κανείς ;; αν δε χύσουμε το αίμα μας στο δρόμο μέλλον δεν έχουμε.Που το είδατε γραμμένο από το καναπέ να κερδίζεται ζωή ;;πουθενά στην ιστορία δεν έχει γίνει. Οταν είμαστε στο δρόμο 100.000 π.χ. και τρώμε χημικά, ξύλο και δεν κατεβαίνει ανοργάνωτα ο κόσμος να γίνει 1.000.000 είμαστε χαμένοι τελεία κ παύλα γιατί βαρέθηκα να ακούω μαλ@@@ίες για δικαστήρια και δικαιοσύνη σε μια χωρά που η δικαιοσύνη είναι σαν ξεσκισμένη που με μια παρθενορραφή νομίζει ότι μπορεί να κοροϊδέψει το γαμπρό.Δεν ξυπνάμε γιατί αντέχουμε είμαστε ραγιάδες και θα τους ξαναψηφίσουμε γιατί είμαστε προβλέψιμοι στην την ώρα της κάλπης θα πάμε στο σύριζα και τη ΧΑ.Τόσο προβλέψιμοι είμαστε και κατευθυνόμενοι δεν θα πάμε σε νέους κι άφθαρτους,σε ανθρώπους σαν και εμάς σε ανθρώπους από μας γιατί είμαστε δειλοί και κατευθυνόμενοι, γιατί αρνιόμαστε τη πραγματικότητα;; Αυτοί είμαστε κι αν το παραδεχθούμε ίσως τότε κάτι να κάνουμε,όσο όμως κοροϊδευόμαστε περιμένοντας τον τρελό να βγάλει το φίδι από τη τρύπα θα περιμένουμε, αφού κανένας δεν θα θέλει να κάνει το τρελό πολύ περισσότερο εμείς που το φιλοσοφούμε.Στην υγεία μας βρε…. ‘’ Καρντασίνια ‘’ τα κλεμμένα τους.

Eργο 132.000 ευρώ  για τη παλαιά γέφυρα Φιλιατών  «Νάτση»
 Τον ανάδοχο του έργου προσθήκης  στην παλαιά γέφυρα στη θέση «Νάτση» του επαρχιακού οδικού δικτύου Φιλιατών της Π.Ε. Θεσπρωτία, ανέδειξε, μεταξύ άλλων, στη σημερινή της συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ηπείρου.Το έργο είναι προϋπολογισμού 132.000 ευρώ και ανάδοχος αναδείχτηκε ο ΕΔΕ Σπυρίδων Τσιρώνης.Επίσης η Οικονομική Επιτροπή όρισε την 7η Δεκεμβρίου 2012, ως νέα ημερομηνία διεξαγωγής της δημοπρασίας του έργου «Οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση επαρχιακού οδικού δικτύου» στην Π.Ε. Άρτας, προϋπολογισμού 120.000 ευρώ.  Η αρχική δημοπρασία δεν είχε πραγματοποιηθεί εξαιτίας των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στην Π.Ε. Άρτας. 

Τέσσερα σύγχρονα γεφύρια της Ηπείρου ή έργα που μένουν μακέτες…!

 - Ιόνια Οδός, δρόμος Ακτίου, λιμάνι Ηγουμενίτσας, αεροδρόμιο Ιωαννίνων...
Σε σύγχρονα γεφύρια της Άρτας τείνουν να μετατραπούν τα μεγαλύτερα έργα που έχουν σχεδιαστεί στην Περιφέρεια της Ηπείρου. Εργοτάξια ερμητικά κλειστά, προβλήματα και μέλλον αβέβαιο.Όποια προσπάθεια έγινε μέχρι τώρα για να αναστηθούν δεν απέδωσε καρπούς. Και φαίνεται ότι τα έργα αυτά δύσκολα θα βρουν τελικά το δρόμο τους.Στην κορυφή της λίστας βέβαια βρίσκεται η Ιόνια Οδός. Όλα τα εργοτάξια έχουν νεκρώσει για περισσότερα από δύο χρόνια. Οι διαπραγματεύσεις δεν φαίνεται να καταλήγουν σύντομα και πολλοί συνδέουν την τύχη του συγκεκριμένου οδικού άξονα με τον Ε-65.Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η σύμβαση κατασκευής της Ιόνιας Οδού είχε υπογραφεί τον Δεκέμβριο του 2006 και προέβλεπε την ολοκλήρωση του έργου το 2014.«Η Ιόνια Οδός είναι μια μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης για αυτήν την περιοχή της Ελλάδας που είναι από τις λιγότερο αναπτυγμένες σε όλη τη χώρα και αποτελεί πύλη εισόδου και εξόδου για την Δυτική και Ανατολική Ευρώπη», έλεγε τότε η Κυβέρνηση.Σήμερα η μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης κοντεύει να χαθεί.Πέρα από το συγκεκριμένο έργο όμως υπάρχει άλλα τρία μεγάλα, τα οποία αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα.
- ΕΡΓΑ Β ΚΑΙ Γ ΦΑΣΗΣ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ
Πρόκειται για «διπλό» χτύπημα καθώς και τα έργα β' φάσης δεν έχουν ολοκληρωθεί αλλά δεν μπορούν να ξεκινήσουν και τα έργα γ' φάσης παρασύροντας τα χρονοδιαγράμματα και στα δύο.Εδώ και μήνες γίνονται μεγάλες προσπάθειες να μην καταρρεύσουν τα έργα. Μέχρι σήμερα ορατά αποτελέσματα δεν υπάρχουν.
- ΟΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΑΚΤΙΟ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ
Το έργο αυτό ξεκίνησε με πολύ καλές προοπτικές καθώς και λόγω εδάφους δεν χρειάζονται μεγάλα τεχνικά . Ωστόσο τα προβλήματα του αναδόχου έκαναν το έργο να αναστενάξει. Σήμερα είναι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και οι εργαζόμενοι ήδη απέσπασαν ποσά από το ΥΠΑΝΥΠ για να πληρωθούν καθώς παρέμεναν απλήρωτοι για αρκετούς μήνες. Είναι το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο της χώρας και η κατάσταση του εν ολίγοις οφείλεται και στην γενικότερη κατάσταση της χώρας.
- ΕΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Έργο που ξεκίνησε με προβλήματα και εξελίσσεται με προβλήματα. Το δημόσιο πληρώνει οφειλές, ο ανάδοχος εκτελεί εργασίες μέχρι ολοκλήρωσης του ποσού πληρωμής, μετά διακόπτει τις εργασίες και επανέρχεται όταν... ξαναβρεθούν χρήματα. Όλα αυτά έχουν φέρει αμηχανία όλους τους τοπικούς φορείς που βλέπουν ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για την ευρύτερη περιοχή να σέρνεται.
Στα θετικά το ποσοστό ολοκλήρωσης που είναι αρκετά μεγάλο. Ερώτημα η κατασκευή ή όχι νέου αεροσταθμού καθώς λεφτά δεν υπάρχουν. Αν υπάρξει ένταξη στο ΕΣΠΑ τότε θα το δούμε. Αν όχι θα μας έχουν μείνει οι μακέτες.

Συνταξιούχος από τη Θεσπρωτία σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας άλλοι υπεράνω 
 Ένας στρατιωτικός από την Ικαρία, ένας δικαστικός επιμελητής από τη Χαλκίδα,ένας επιχειρηματίας από τη Ρόδο, ένας 71χρονος συνταξιούχος από τη Θεσπρωτία,ιδιωτικοί υπάλληλοι και άνεργοι από τη Δράμα και την Αττική, είναι ανάμεσα στους«μανιακούς», όπως τους χαρακτηρίζουν οι αξιωματικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, που συνελήφθησαν ή κατηγορούνται για διακίνηση σκληρότατου υλικού παιδική πορνογραφία. Πρόκειται για αηδιαστικές φωτογραφίες και βίντεο, παιδιών,ηλικίας από βρέφη έως 10-11 χρόνων, να βασανίζονται και να κακοποιούνται σεξουαλικά από… ζώα και ενήλικες. Ο συνολικός όγκος των δεδομένων πορνογραφικού υλικού, που εντοπίστηκε και κατασχέθηκε ανέρχεται στις 23.350 γιγαμπάιτ, με τους αστυνομικούς να μπαίνουν στη δυσάρεστη αναγωγή, «αν υποθέσουμε ότι μια ταινία έχει όγκο περίπου 4 γιγαμπάιτ, μιλάμε για 5.837 αηδιαστικές ταινίες παιδικής πορνογραφίας».Τα παραπάνω προέκυψαν από την αστυνομική επιχείρηση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με την κωδική ονομασία «GRIDLOCK», κατά τη διάρκεια της οποίας συνελήφθησαν 8 άτομα, ηλικίας από 25 έως 71 χρόνων, σε Αττική, Δράμα, Χαλκίδα, Ικαρία και Ρόδο, ενώ σχηματίστηκαν συνολικά 10 δικογραφίες για διακίνηση παιδικού πορνογραφικού υλικού. Μάλιστα η Εισαγγελία, εξέδωσε διατάξεις για να δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία ταυτότητας,τριών εκ των συλληφθέντων. Παράλληλα, διαπιστώνεται για ακόμη μία φορά ότι οι κατηγορούμενοι, διαμοίραζαν αυτό το υλικό σε άλλους χρήστες του διαδικτύου,μέσω ειδικών προγραμμάτων ανταλλαγής αρχείων (Peer to Peer). Από τις έρευνες που διενεργήθηκαν στις οικίες των κατηγορουμένων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά: δέκα σκληροί δίσκοι ηλεκτρονικών υπολογιστών,   τέσσερις φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές, πλήθος εκτυπωμένων φωτογραφιών, όγκος ψηφιακών αρχείων, συνολικής χωρητικότητας 23.350 GB, δύο κυνηγητικά όπλα, δύο πιστόλια κρότου, ένα τυφέκιο.Από τους οκτώ συλληφθέντες, που οδηγήθηκαν στις κατά τόπους αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές, οι δύο προφυλακίστηκαν. Για τα δυο άτομα, που δεν συνελήφθησαν ελλείψει των όρων του αυτοφώρου, οι σχετικές δικογραφίες υποβλήθηκαν στις Εισαγγελικές Αρχές.

Ε.Α.Σ. Ιωαννίνων  προς το Δ.Σ. της ΑΒΓΗ ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε.
 Η Ε.Α.Σ. Ιωαννίνων απέστειλε προς το Δ.Σ. της ΑΒΓΗ ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. την παρακάτω επιστολή η οποία αφορά τον καθορισμό των τιμών γάλακτος  της νέα γαλακτοκομικής περιόδου .
“Κύριοι,
   Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Α.Σ.Ιωαννίνων   το οποίο συνεδρίασε την 23/11/2012 , σαν μέτοχος και συνιδρυτής της ΑΒΓΗ ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. αλλά παράλληλα ενεργώντας και για λογαριασμό των κτηνοτρόφων μελών της σας κάνει γνωστό ότι από της ιδρύσεως  της η βιομηχανία  κατά πάγια τακτική στην έναρξη κάθε γαλακτοκομικής περιόδου η οποία  αρχίζει την 1/10 και λήγει  στις 30/9 του επομένου έτους, καθορίζει τις τιμές εκκίνησης για την συγκέντρωση γάλακτος  καθώς επίσης ανάλογα με τα οικονομικά  της αποτελέσματα προβαίνει και στην χορήγηση  των τιμών εκκαθάρισης  του εισκομισθέντος γάλακτος της προηγούμενης γαλακτοκομικής  περιόδου.
  Επειδή μέχρι σήμερα έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την έναρξη της νέας γαλακτοκομικής  περιόδου και δεν έχει ληφθεί ακόμη καμία απόφαση , πιστεύουμε όχι ηθελημένα ,   παρακαλούμε όπως άμεσα προβείτε στον καθορισμό των τιμών εκκίνησης καθώς και των τιμών εκκαθάρισης.
   Για τον καθορισμό των τιμών γάλακτος βέβαια θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν σας την δεινή θέση στην οποία έχουν περιέλθει  οι κτηνοτρόφοι  λόγω της υπέρογκης αύξησης των τιμών των ζωοτροφών η οποία σε συνδυασμό με την μακρά οικονομική κρίση  την οποία διέρχεται η χώρα μας έχει σαν αποτέλεσμα  το κόστος παραγωγής να εκτοξευτεί στα ύψη καθώς επίσης να επέλθει μείωση  στην παραγωγή γάλακτος, επομένως και μείωση στην εισκόμιση  στην βιομηχανία “
Για την Ε.Α.Σ. Ιωαννίνων - Ο Πρόεδρος Δ.Σ.
 Μπαλτογιάννης   Χριστόδουλος  

Από τις τράπεζες τα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ
 Χωρίς την εκτύπωση των σχετικών ειδοποιητηρίων, μπορούν να πληρώνονται στις τράπεζες τα τέλη κυκλοφορίας του 2013, με την επίδειξη μόνον της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος και τον ΑΦΜ του κατόχου.Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, έχουν τυπωθεί περίπου 1.400.000 ειδοποιητήρια πληρωμής τελών κυκλοφορίας μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής της ΓΓΠΣ.Τα τέλη εξοφλούνται έως τις 31 Δεκεμβρίου και δεν παραλαμβάνονται αυτοκόλλητα σήματα.Με την καταβολή της οφειλής οι τράπεζες θα δίνουν στον πολίτη αποδεικτικό πληρωμής το οποίο αντικαθιστά το αυτοκόλλητο σήμα των τελών κυκλοφορίας.Για την πληρωμή των τελών οι πολίτες μπορούν να απευθυνθούν στα ΕΛΤΑ και στις τράπεζες: Γενική, Εθνική, Νέα Proton, Πειραιώς, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Αlpha Bank, Bank of Cyprus, Eurobank, Πρώτη Επιχειρηματική Τράπεζα, Marfin Egnatia Bank, Millennium Bank, PROBANK. Επίσης η πληρωμή των τελών μπορεί να γίνει είτε μέσω ATM ή web-banking.Στην Εφορία θα πρέπει να απευθυνθούν μόνο όσοι δεν έχουν λάβει ακόμη την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, επομένως δεν έχει ενημερωθεί η βάση δεδομένων της ΓΓΠΣ, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο δεν βρίσκουν στο αρχείο της ΓΓΠΣ τα στοιχεία του οχήματός τους.Όσοι δεν καταβάλουν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας 2013 θα κληθούν να πληρώσουν το αντίτιμο εις διπλούν.
Τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται σε:
22 ευρώ για οχήματα από 51 έως 300 κυβικά εκατοστά.
55 ευρώ για οχήματα από 301 έως 785 κυβικά εκατοστά.
120 ευρώ από 786 έως 1.070 κυβικά εκατοστά.
135 ευρώ για οχήματα από 1.071 έως 1.357 κυβικά εκατοστά.
240 ευρώ από 1.358 έως 1.548 κυβικά εκατοστά.
265 ευρώ από 1.549 έως 1.738 κυβικά εκατοστά.
300 ευρώ από 1.739 έως 1.928 κυβικά εκατοστά.
660 ευρώ από 1.929 έως 2.357 κυβικά εκατοστά.
880 ευρώ από 2.358 έως 3.000 κυβικά εκατοστά.
1.100 ευρώ για οχήματα από 3.001 έως 4.000 κυβικά εκατοστά.
1.320 ευρώ για αυτοκίνητα άνω των 4.001 κυβικών εκατοστών.

Πυρκαγιά
 Την 28-11-2012, 03.35 στην Άρτα, από  άγνωστη αιτία εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε (4) κάδους απορριμμάτων, με αποτέλεσμα να καταστραφούν οι (3) και να υποστεί υλικές ζημιές ο 4ος.Η Πυρκαγιά κατεσβέσθη από την Π.Υ., η οποία ενεργεί προανάκριση.
Συμβουλές ασφαλούς οδήγησης της Τροχαίας















Μέτρα της Τροχαίας και συμβουλές ασφαλούς οδήγησης λόγω των έντονων καιρικών φαινόμενων, που εκδηλώνονται κατά περιόδους, σε διάφορες περιοχές της χώρας.Λόγω των έντονων καιρικών φαινόμενων, που εκδηλώνονται κατά περιόδους σε διάφορες περιοχές της χώρας, το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας έχει δώσει στις Υπηρεσίες Τροχαίας τις απαραίτητες εντολές και κατευθύνσεις, ώστε να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν ενισχυμένα μέτρα τροχονομικής αστυνόμευσης και οδικής ασφάλειας, σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.Στόχος είναι η αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα και ανταπόκριση των Υπηρεσιών Τροχαίας να συμβάλλει στην πρόληψη των οδικών τροχαίων ατυχημάτων και στην ασφαλή μετακίνηση των οχημάτων και των χρηστών του οδικού δικτύου.Επιπλέον, αποσκοπεί στην άμεση αντιμετώπιση, από κοινού με τους συναρμόδιους Φορείς και Υπηρεσίες, προβλημάτων που ενδεχομένως παρουσιαστούν εξαιτίας της εκδήλωσης έντονων καιρικών φαινομένων (καταιγίδες, χιονοπτώσεις, παγετός κ.λπ.), σε διαφορές περιοχές.Στους  βασικούς  άξονες του σχεδιασμού περιλαμβάνονται:
•η εφαρμογή στοχευμένων μέτρων οδικής ασφάλειας, προσαρμοσμένων στις τοπικές ανάγκες, με βάση τη χαρτογράφηση του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου, ανά Περιφέρεια,
•η επισήμανση των «επικίνδυνων» σημείων, όπου ενδέχεται να προκληθούν τροχαία ατυχήματα, ανάσχεση στην κυκλοφορία των οχημάτων, κυκλοφοριακά προβλήματα  κ.λπ.,
•η συνεχής επιτήρηση από τις Υπηρεσίες Τροχαίας του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου και ιδίως των σημείων, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων,     
•η πραγματοποίηση ελέγχων σε οχήματα, για την καταλληλότητα κυκλοφορίας τους σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες (ελαστικά, αλυσίδες κλπ) και η εφαρμογή, όπου είναι απαραίτητο, του μέτρου της ακινητοποίησης, 
•η διευκόλυνση της κίνησης των οχημάτων άμεσης επέμβασης και έκτακτης ανάγκης, εξασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση την ταχεία άφιξή τους στα σημεία όπου διαπιστώνονται προβλήματα καθώς και στα σημεία εκτροπής της κυκλοφορίας,
•η άμεση παροχή βοήθειας ή συνδρομής, σε κάθε περίπτωση που  καθίσταται αναγκαία η παρέμβαση των αστυνομικών δυνάμεων,
•η διάθεση όλου του διαθέσιμου προσωπικού και των μέσων για την υποστήριξη του σχεδιασμού,
•στην ενημέρωση των πολιτών, μέσω του κεντρικού τομέα επικοινωνίας και των Περιφερειακών Γραφείων Ενημέρωσης Δημοσιογράφων (Γ.Ε.Δ.) σχετικά με τις κυκλοφοριακές συνθήκες, που επικρατούν κατά περίπτωση.     
Με αφορμή την ενίσχυση των μέτρων τροχονομικής αστυνόμευσης, εξαιτίας των καιρικών φαινομένων, η Διεύθυνση Τροχαίας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας υπενθυμίζει στους χρήστες του οδικού δικτύου χρήσιμες συμβουλές για την ασφαλή τους μετακίνηση:
•Να ενημερώνεστε πάντοτε για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου πριν ξεκινήσετε.
•Να φροντίσετε το όχημά σας να έχει αντιολισθητικές αλυσίδες.
•Να χρησιμοποιείτε πάντα τις αντιολισθητικές αλυσίδες, όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός, κλπ.).
•Να φοράτε πάντα τη ζώνη ασφαλείας.
•Να ελέγχετε την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου σας.
•Να φροντίζετε ώστε να είναι εφοδιασμένο το αυτοκίνητο με αρκετά καύσιμα.
Επιπλέον, να τηρείται πιστά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και ιδίως:
•Να μειώνετε ταχύτητα και να αφήνετε αρκετή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα για να μπορείτε να σταματήσετε με ασφάλεια.
•Να μη φρενάρετε απότομα γιατί υπάρχει κίνδυνος να εκτραπείτε της πορείας σας. Με τον ίδιο τρόπο να λειτουργείτε και όταν πρόκειται να επιταχύνετε ή να στρίψετε.
•Να έχετε αναμμένα τα φώτα πορείας για να γίνεστε πιο εύκολα αντιληπτοί, ιδιαίτερα όπου δεν υπάρχει μεγάλη ορατότητα.
•Να διατηρείτε τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες του οχήματός σας πάντα καθαρούς.
•Να οδηγείτε με χαμηλή ταχύτητα για να έχετε τη δυνατότητα ελέγχου του οχήματός σας.
•Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διασχίζετε γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις και δρόμους που δεν είναι πολυσύχναστοι.
•Αν οδηγείτε σε επαρχιακό δρόμο, να αποφεύγετε τους χιονισμένους χωματόδρομους.
•Να έχετε στο νου σας ότι ενδεχομένως θα χρειαστεί πολύ μεγαλύτερος χρόνος για να ακινητοποιήσετε το όχημά σας όταν οδηγείτε σε παγωμένο δρόμο.
•Να ακολουθείται τις υποδείξεις των τροχονόμων 
Εάν ακινητοποιηθεί το όχημά σας:
•Να μην προσπαθείτε να «γκαζώσετε» για να απεγκλωβιστείτε,γιατί οι τροχοί κινδυνεύουν να εισχωρήσουν ακόμα πιο βαθιά ειδικά σε πολύ χιονισμένα σημεία.
•Να μετακινήσετε δεξιά και αριστερά τους τροχούς μερικές φορές προκειμένου να διώξετε το χιόνι από τους τροχούς.
•Να ειδοποιήσετε αμέσως τις αστυνομικές αρχές.
•Να παραμείνετε στο αυτοκίνητό σας και να ανάβετε τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα, ελέγχοντας ότι η εξάτμιση είναι καθαρή από χιόνι.
Σε περίπτωση που μετακινηθείτε εκτός πόλεως:
•Φροντίστε, πριν ξεκινήσετε, να ενημερωθείτε για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου.
•Προγραμματίστε το ταξίδι σας, έτσι ώστε να μη συμπέσει με την αιχμή των καιρικών φαινομένων.
•Ελέγχετε την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου σας.
•Βεβαιωθείτε ότι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σας είναι γεμάτο καύσιμα.
•Φροντίστε να έχετε μαζί σας κουτί πρώτων βοηθειών.
Σε περίπτωση που μετακινείστε μέσα στην πόλη:
•Προτιμήστε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
•Κινηθείτε με ιδιαίτερη προσοχή.
•Αποφεύγετε τις άσκοπες μετακινήσεις.
Σε περίπτωση που αποκλειστείτε:
•Παραμείνετε στο αυτοκίνητό σας και φροντίστε να ανάβετε τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα.
•Τοποθετήστε στην κεραία του ραδιοφώνου ένα ύφασμα με έντονο χρώμα για τον ευκολότερο εντοπισμό σας από τις διασωστικές ομάδες.
•Εξοπλισμός όπως αδιάβροχα, ομπρέλες, σφυρίχτρα, γαλότσες, φακός, κουβέρτες, νερό, πρόχειρο φαγητό, σταφίδες, σοκολάτες μπορεί να φανεί χρήσιμος.
Σε περίπτωση ανάγκης να επικοινωνείτε με το 100 (ΕΛ.ΑΣ), το 199 (Π.Σ.), το 166 (Ε.Κ.Α.Β.), τον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112 και με τις αρμόδιες Αρχές.