ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΙ - ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ,ΤΙΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ,ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΣΙΑ ΦΑΓΗΤΑ,ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ.Ο ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Εδώ να στέλνετε τις ανακοινώσεις σας

radiofiliati@yahoo.gr

Translate

MΗNΥMA TOY NEOY ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔIAΦΕΡΟΥΝ 08-04-2021

 MΗNΥMA TOY NEOY ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αγαπητοί μαθητές/τριες και γονείς

Αγαπητοί συνάδελφοι και συνεργάτες της ΔΔΕ Θεσπρωτίας

Με την ανάληψη των νέων καθηκόντων μου στη θέση του Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας, θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλους εκείνους που με εμπιστεύθηκαν να αναλάβω τη μεγάλη ευθύνη να υπηρετήσω το πιο όμορφο τμήμα της κοινωνίας, την παιδεία, και να σας διαβεβαιώσω ότι θα διαθέσω όλες μου τις δυνάμεις για την ουσιαστική και πολύπλευρη αναβάθμιση και προσφορά στη μόρφωση των μαθητών/τριών μας.

Νιώθω μεγάλη ευθύνη και υποχρέωση προς τους γονείς των μαθητών μας, οι οποίοι έχουν εμπιστευτεί τα παιδιά τους σε εμάς τους εκπαιδευτικούς, ελπίζοντας να τους καθοδηγήσουμε στον δρόμο της προκοπής και της προόδου.

Δεν σας κρύβω, όμως, ότι τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα. Οι σκέψεις μου από τη μια πλευρά αναλώνονται στη νέα θέση  ευθύνης, η οποία αποτελεί μεγάλη πρόκληση ιδιαίτερης σημασίας, και από την άλλη στους αγαπημένους μαθητές και μαθήτριες. Αισθάνομαι δε τον μόχθο και τις αγωνίες των γονιών τους και ταυτόχρονα γυρνώντας πίσω τον χρόνο αναρωτιέμαι εάν έδωσα αυτά που έπρεπε στους μαθητές μου. Εκείνο που ξέρω, όμως, σίγουρα είναι ότι από τους μαθητές μου εισέπραξα πολλά περισσότερα όπως τον σεβασμό και την αγάπη τους. ΑΞΙΕΣ που δεν θα ξεχάσω ποτέ.

Αγαπητοί συνάδελφοι δώστε ό,τι καλύτερο έχετε στους/στις μαθητές/τριες, για να μην χάσετε τις άπειρες χαρές που θα σας ανταποδώσουν.

Μην ξεχνάτε ποτέ ότι οι πιο δίκαιοι και τίμιοι κριτές μας είναι οι μαθητές, γι΄αυτό σας ζητώ να τους δείξετε κατανόηση, υπομονή, πραγματική αγάπη και επιείκεια, προετοιμάστε τους για το μέλλον, κερδίστε την εμπιστοσύνη τους, διδάξτε τους τον σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και διαφορετικότητας, προετοιμάστε πραγματικά δημοκρατικούς και ολοκληρωμένους πολίτες, δώστε τους τη χαρά της δημιουργίας, αποφύγετε την καλλιέργεια φόβου, καλλιεργήστε στους μαθητές ότι το σχολείο είναι χώρος μάθησης-χαράς-δημιουργίας-σεβασμού-ισότητας-δικαιοσύνης και πρωτίστως στάδιο προετοιμασίας για το μέλλον τους.

Όσο αφορά εμένα, είμαι στη διάθεση όλων σας, συνεργατών,διευθυντών, καθηγητών, μαθητών/τριών-γονέων, έτοιμος για συνεργασία με όλους τους φορείς και τις αρχές προς όφελος της μαθητικής κοινότητας της Θεσπρωτίας, για να πάμε την παιδεία μπροστά όχι ένα βήμα, αλλά πολλά.

Επίσης, ευχαριστώ τον απερχόμενο Διευθυντή ΔΔΕ κ. Κοτσίνα Γεώργιο για τις ευχές του αλλά και για την προσφορά του στη Δ/νση.

Δεν παραλείπω να εκφράσω τον σεβασμό μου προς όλους τους συνεργάτες μου στη ΔΔΕ, τους εξαίρετους καθηγητές, όλους τους μαθητές και μαθήτριες του Νομού Θεσπρωτίας, τους γονείς με τους οποίους συνεργάστηκα επί 35 χρόνια. Όλοι αυτοί ήταν και είναι οι καλύτεροι σύμβουλοί μου στην πορεία μου και σε κάθε θέση ευθύνης που ανέλαβα στο παρελθόν αλλά και τώρα στην καινούρια υπεύθυνη θέση  με την ιδιότητα του επικεφαλής στην ΔΔΕ Θεσπρωτίας.

Είμαι στη διάθεση όλων σας.

Σας ευχαριστώ.

  Με τιμή,   ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΤ. ΚΟΣΙΩΡΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: