ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΙ - ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ,ΤΙΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ,ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΣΙΑ ΦΑΓΗΤΑ,ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ.Ο ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Εδώ να στέλνετε τις ανακοινώσεις σας

radiofiliati@yahoo.gr

Translate

Εκδήλωση Τιμής στην μνήμη του ΑΛΚΗ ΑΛΚΑΙΟΥ από την Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος



Η κολακεία είναι σαν την κολόνια: προορίζεται για να τη μυρίζουμε κι όχι για να την καταπίνουμε :  ( Σόμερσετ Μωμ )

 
...ΘΕΜΑΤΑ…@...:

Εκδήλωση Τιμής στην μνήμη του ΑΛΚΗ ΑΛΚΑΙΟΥ από την Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος



















Οι ξενιτεμένοι Ηπειρώτες τιμούν ένα δικό τους άνθρωπο που στίχους του τραγούδησε όλη η Ελλάδα - από την "Πιρόγα' και τη "Ρόζα" ως το "Πρωινό τσιγάρο"... Τον ΑΛΚΗ ΑΛΚΑΙΟ από την Πάργα που γεννήθηκε ως ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΙΑΡΟΣ στην Κοκκινιά Θεσπρωτίας. "ΟΒαγγέλης Λιάρος είναι γέννημα Κοκκινιώτης, ο Άλκης Αλκαίος είναι γέννημα θρέμμα Παργινός", έλεγε ο ίδιος.Κορυφαία εκδήλωση στο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ, την ΠΕΜΠΤΗ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, στις 6:30 μμ. Με τη συμμετοχή ανθρώπων που τον γνώρισαν,που συνεργάστηκαν, που πορεύτηκαν μαζί.Με την προβολή κι ακρόαση υλικών που αναφέρονται στη ζωή και το έργο του. Με αναλόγιο ποίησης και στίχων του.Με τη φροντίδα της Πολιτιστικής Επιτροπής της Π.Σ.Ε..Σε συνδιοργάνωση της ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ με το ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΡΓΙΝΩΝ ΑΘΗΝΑΣ και της ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΙΩΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ.

Συνελήφθη 23χρονος αλλοδαπός στην Ηγουμενίτσα 

















Σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση κάθειρξης 8 ετών και 7 μηνών και χρηματική ποινή  (6.000) €, για ληστεία και παράνομη οπλοφορία.. Συνελήφθη την 22-11-2014 το μεσημέρι, στην Ηγουμενίτσα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας, ένας υπήκοος Αλβανίας, ηλικίας 23 ετών, καθότι σε βάρος του εκκρεμούσε  καταδικαστική απόφαση του Γ΄ Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών.Πιο συγκεκριμένα, ο 23χρονος  καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης 8 ετών και 7 μηνών και χρηματική ποινή (6.000) ευρώ, για ληστεία, παράνομη οπλοφορία και παράνομη είσοδο στη χώρα,πράξεις που έγιναν στο Περιστέρι Αττικής,το 2010.Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσπρωτίας.

Σύλληψη τριών αλλοδαπών στη Συκούλα Αιτωλοακαρνανίας για λαθροδιακίνηση














Την 22-11-2014 το βράδυ, αστυνομικοί της Ειδικής Ομάδας Ελέγχων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Άρτας, συνέλαβαν  τρεις υπηκόους Αλβανίας, ηλικίας 30, 29 και 26 ετών, για μεταφορά μίας μη νόμιμης μετανάστριας. Συγκεκριμένα, στη Συκούλα Αιτωλοακαρνανίας, οι αστυνομικοί   πραγματοποίησαν  έλεγχο σε δύο Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα, στα οποία επέβαιναν οι τρεις διακινητές και διαπίστωσαν ότι μετέφεραν από κοινού προς το εσωτερικό της χώρας μία 37χρονη ομοεθνή τους, μαζί με τα δύο ανήλικα παιδιά της.Τα αυτοκίνητα των διακινητών κατασχέθηκαν καθώς και τρία κινητά τηλέφωνα.Οι συλληφθέντες θα  οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών  Άρτας ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Δίωξης Λαθρομετανάστευσης Άρτας.

Συνελήφθησαν ένας 25χρονος και ένας 29χρονος εμπορία ναρκωτικών ουσιών
















Συνελήφθησαν 25χρονος ημεδαπός και 29χρονος υπήκοος Αλβανίας Πετρίτη Κέρκυρας την  22-11-2014/21:31, γιατί σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην οικία του 25χρονου, σε αγρόκτημα πλησίον αυτής, καθώς και στο αυτ/το που χρησιμοποιούσαν, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν (1.141) γραμμάρια ηρωίνης, (30,6) γραμμάρια κοκαΐνης, (1) ζυγαριά ακριβείας και το χρηματικό ποσό των (325) €, ως προερχόμενο από εμπορία ναρκωτικών ουσιών.

Παράνομες χωματερές με 55χιλ. ευρώ το ημερήσιο πρόστιμο της ΕΕ στην Ελλάδα
Εκτός κόκκινης λίστας του υπουργείου Περιβάλλοντος η Ήπειρος
















Την Τρίτη 02 Δεκεμβρίου αρχίζει να υλοποιείται η καταδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου κατά της Ελλάδας, επειδή συνεχίζεται παράνομα μέχρι και σήμερα να λειτουργούν στη χώρα μας ΧΑΔΑ (παράνομες χωματερές). Το πρόστιμο φτάνει τις 54.450 ανά μέρα και όπως είναι λογικό στο συγκεκριμένο υπουργείο επικρατεί πανικός, καθώς από τη μία πιέζουν την Ε.Ε. να μειώσει το βαρύ ημερήσιο πρόστιμο, ενώ από την άλλη τραβούν τα αυτιά στους Περιφερειάρχες που έχουν ακόμη και σήμερα ανοιχτές περιβαλλοντικές πληγές σε περιοχές ευθύνης τους να τρέξουν και σε 10 μέρες να πετύχουν εντάξεις που δεν πρόλαβαν όλα τα προηγούμενα χρόνια! Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, από τους 396 ΧΑΔΑ που υπήρχαν όταν παραπέμφθηκε εκ νέου η Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο μέχρι σήμερα έχουν αποκατασταθεί οι 136 (34%), 216 ΧΑΔΑ δημοπρατούνται ή εκτελούνται έργα αποκατάστασης (55%), με 54 από τα έργα να ολοκληρώνονται μέσα στο 2014, ενώ 43 ΧΑΔΑ είναι σε διαδικασία προετοιμασίας για δημοπράτηση (11%). Σήμερα προς αποκατάσταση απομένουν συνολικά 262 ΧΑΔΑ, εκ των οποίων οι 57 είναι ενεργοί (εκ των οποίων οι μισοί σε μικρά νησιά) και 205 ανενεργοί αλλά μη αποκατεστημένοι.Το θετικό για την Ήπειρο είναι, ότι δεν περιλαμβάνεται στην κόκκινη λίστα του υπουργείου Περιβάλλοντος, καθώς η Περιφέρεια Ηπείρου που είχε αναλάβει - με χρηματοδότηση από το ΕΠΠΕΡΑΑ - την αποκατάσταση 38 ΧΑΔΑ σε όλη την Ήπειρο, έχει δορμολογήσει την επίλυση του προβλήματος. Οι προβληματικές περιοχές στη χώρα είναι η Περιφέρεια Πελοποννήσου και τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, όπου καταβάλλονται ειδικές προσπάθειες, ενώ προβλήματα υπάρχουν στην Ηλεία, τη Νότια Εύβοια αλλά και σε διάσπαρτα μικρά νησιά.

Αλόρα Τούτι…! : Στρατηγικής σημασίας το λιμάνι της Ηγουμενίτσας,για τον όμιλο Grimaldi










 





Το 2014 εξελίσσεται θετικά για το λιμάνι, με αύξηση της τάξης του 9%-10% τόσο στην επιβατική κίνηση, όσο και στα φορτία.Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας όπου οι συνδέσεις με την Εγνατία Οδό αποτελούν ισχυρό κίνητρο δραστηριοποίησης στρέφει το ενδιαφέρον του ο ιταλικός όμιλος Grimaldi εκτιμώντας ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ανέτοιμο για να το εντάξει στον άμεσο σχεδιασμό του.Αυτό προκύπτει από δηλώσεις του Νούντσιο Σαβαρέζε (Nunzio Savareze), διευθυντή πωλήσεων του ομίλου, στον οποίο ανήκει μεταξύ άλλων η Minoan Lines, με την ευκαιρία του 18ου πανελλήνιου συνεδρίου logistics.«Η Θεσσαλονίκη έχει μεγάλη δυναμική γιατί η θέση της είναι στρατηγική. Ο στόχος μας είναι όμως να υπάρχουν και επαρκείς συνδέσεις και για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι έτοιμη για κίνηση Ro-Ro (σ.σ. φορτηγών πλοίων,περισσότερο οχηματαγωγών,μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κοντέινερς ή κυρίως οχημάτων άνευ αυτοκίνησης). Η Ηγουμενίτσα είναι το στρατηγικό μας λιμάνι» επισήμανε ο κ.Σαβαρέζε, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα. Στο μεταξύ, εντός του 2018 αναμένεται να ολοκληρωθούν τα έργα της Γ1 φάσης στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, τα οποία περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- τη δημιουργία νέων κρηπιδωμάτων και την εκβάθυνση ήδη υφιστάμενων, ώστε να είναι δυνατή η εξυπηρέτηση περισσότερων φορτίων, όπως επισήμανε ο διευθυντής ανάπτυξης του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΗΓ ΑΕ), Κωνσταντίνος Γκρίνιας, σύμφωνα με τον οποίο το 2014 εξελίσσεται μέχρι στιγμής θετικά για το λιμάνι, με αύξηση της τάξης του 9%-10% τόσο στην επιβατική κίνηση, όσο και στα φορτία.Στο πλαίσιο της Γ1 φάσης των έργων προβλέπεται παράλληλα η δημιουργία ενός τερματικού σταθμού φορτίου (cargo terminal) και ενδεχομένως -εντός του- μικρού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ), ενώ θα ακολουθήσει η Γ2 φάση, που περιλαμβάνει δύο δακτυλιοειδείς προβλήτες και τη δημιουργία υποδομών για την εξυπηρέτηση μελλοντικής σύνδεσης Ra-Ra (σύνδεση σιδηροδρομικού δικτύου-λιμένος).Ωστόσο, πρόσθεσε, για να γίνει αυτό πρέπει να υλοποιηθεί ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας.

Πως αντάλλασαν πληροφορίες στην Αρχαία Ελλάδα


















Οι αρχαίοι Έλληνες αντάλλασσαν χωρίς προβλήματα και γρήγορα πληροφορίες,τόσο κατά την περίοδο των πολέμων όσο και σε περίοδο ειρήνης.Με το εφευρετικό τους μυαλό είχαν κατορθώσει να σχεδιάσουν ένα σύστημα από μηχανισμούς που τους επέτρεπαν να φτάσει στο τελικό δέκτη οποιοδήποτε μήνυμα ήθελαν, διανύοντας ακόμα και 700χλμ σε περίπου μία ώρα. Ας δούμε με ποιο τρόπο γινόταν αυτό.
Οι Ημεροδρόμοι
Το πρώτο σχέδιο των ελλήνων για τη μεταφορά πληροφοριών αποτελεί η χρήση των ημεροδρόμων. Ήταν άνθρωποι γνωστοί για τις ικανότητές τους στο τρέξιμο στουςοποίους εμπιστεύονταν τη μεταφορά μηνυμάτων σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ο πιο γνωστός ημεροδρόμος που έμεινε και στην ιστορία ήταν ο Φειδιππίδης, ο οποίος πήγε από την Αθήνα στο Μαραθώνα και μετά πάλι πίσω στην Αθήνα το μήνυμα της νίκης χωρίς καμία στάση και πέθανε από εξάντληση.Οι ημεροδρόμοι είχαν αποκτήσει το σεβασμό και κοινωνική καταξίωση σε σημείο να τους έχουν αφιερωθεί και ναοί (Τάλβυθος ημεροδρόμος του Αγαμέμνωνα στον οποίο οι Σπαρτιάτες αφιέρωσαν ναό). Ενδέχεται κάποιοι από τους ημεροδρόμους να ήταν έφιπποι ειδικά όταν ήταν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις.Αυτή ήταν η αρχική μορφή του συστήματος των ημεροδρόμων που στη πορεία αναβαθμίστηκε και βελτιώθηκε με τη δημιουργία σταθμών στους οποίους οι αγγελιαφόροι πλέον άλλαζαν τα άλογά τους και ξεκουράζονταν ή άλλαζε και ο αγγελιαφόρος.
Ο Τηλεβόας
Ο Μ. Αλέξανδρος ήταν ο πρώτος που συνέλαβε τη ιδέα της αναπαραγωγής ήχων μέσω του ακουστικού τηλέγραφου ο οποίος μπορούσε να μεταφέρει τους ήχους μέσω του αέρα σε μακρυνές αποστάσεις. Αποτελούνταν από ένα τρίποδο ύψους τεσσάρων μέτρων ενωμένο στη κορυφή, απο την οποία ξεκινούσε ένα σκοινί που συγκρατούσε ένα στρογγυλό ηχητικό κέρας μεγάλου μεγέθους.
Οι φρυκτωρίες ( όπως αυτής της Σίδερης Φιλιατών στην Θεσπρωτία  )
Η φωτιά και κατ' επέκταση το φως ήταν βασική προϋπόθεση για να μεταφερθεί το μήνυμα σύντομα και σε μεγάλη απόσταση.  χρήση φωτεινών σημάτων κυρίως χρησιμοποιήθηκε στο πόλεμο για να μεταφέρουν τις διαταγές των ανωτέρων.Τα οπτικά σήματα μπορούσαν να αναπαράγουν πληροφορίες μεγάλης ποικιλίας.Για παράδειγμα η Μήδεια, υψώνοντας ένα αναμμένο πυρσό ειδοποίησε τους Αργοναύτες να σπεύσουν στη Κολχίδα.Για τη μετάδοση των οπτικών σημάτων με έντονους καπνούς ή στήλες καπνού ήταν απαραίτητη η κατασκευή ειδικών κτισμάτων σε υπερηψωμένα σημεία, τα οποία ονομάζονταν φρυκτωρίες. Για τα φωτεινά σήματα που ανταλλάσσονταν μέσω των φρυκτών (πυρσών) είχαν συμφωνήσει εκ των προτέρων και οι δύο πλευρές για τη μετάφραση των μηνυμάτων.Όπως εκτιμούν οι μελετητές ο πρώτος που χρησιμοποίησηε τηλεπικοινωνιακούς πύργους για τη μετάδοση μηνυμάτων ήταν ο Ηρακλής, ο οποίος σε δύο κωμοπόλεις της Δυτικής Μεσογείου, την Αβύλη και την Κάπλη, έστησε τις γνωστές Ηράκλειες Στήλες, που έπαιζαν το ρόλο φάρου στα διέρχομενα πλοία. Από τα γνωστότερα παραδείγματα μετάδοσης μηνυμάτων με σήματα φωτιάς ήταν η είδηση της πτώσης της Τροίας στον εκπληκτικό χρόνο ρεκόρ για την εποχή της μιας ημέρας.Το μήνυμα ταξίδεψε από την Τροία στο Ερμαίο της Λήμνου, από κει στον Άθω, στις κορυφές του Μακίστου στην Εύβοια και στη κορυφή του Κιθαιρώνα. Από κει το μήνυμα μεταφέρθηκε στη λίμνη Γοργώτη, στο Αγίπλαγκτο (Μέγαρα) και στη συνέχεια η φωτεινή λωρίδα υπερπήδησε το Σαρωνικό κόλπο κι έφτασε στο Αραχναίον κοντά στις Μυκήνες κι από κει ημεροδρόμοι το μετέφεραν στο ανάκτορο των Ατρειδών.
Ο Τηλέγραφος του Αινεία
Ο Αινείας ο Τακτικός συνδύασε τους πυρσούς και τη μηχανική έτσι ώστε η επικοινωνία μεταξύ του αποστολέα και του δέκτη να περιέχει σαφείς πληροφορίες, όπως,για παράδειγμα, "πεζικό με βαρύ οπλισμό" κ.α. Βασική προϋπόθεση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος ήταν οι υδραυλικοί τηλέγραφοι να είναι όμοιοι. Θα έπρεπε επίσης τα κεραμικά αγγεία να έχουν το ίδιο μέγεθος σε πλάτος και βάθος.Τις ίδιες διαστάσεις είχαν και οι φελλοί, στους οποίους στηρίζονταν μεταλλικές ράβδοι, οι οποίοι ήταν χωρισμένοι σε ίσα μέρη, τριών δαχτύλων το καθένα. Εκεί υπήρχε ευκρινής διαχωρισμός και σε κάθε ράβδο αναγράφονταν τα κυριότερα και τα γενικότερα που συνέβαιναν στους πολέμους. Επίσης μια ακόμα βασική προϋπόθεση για να διαβαστεί σωστά το μήνυμα ήταν οι τρύπες των αγγείων να έχουν την ίδια διάμετρο έτσι ώστε να φεύγει η ίδια ποσότητα νερού. Οι υδραυλικοί τηλέγραφοι βρίσκονταν πάντα σε υψόμετρα, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη οπτική επαφή. Η απόσταση που είχαν μεταξύ τους δύο ή περισσότεροι τηλέγραφοι δεν ήταν σταθερή, παρ' όλα αυτά μπορούμε να πούμε ότι συνήθως ξεπερνούσε τα δεκάδες χιλιόμετρα.Όταν όλα ήταν έτοιμα, οι χειριστές του τηλέγραφου άναβαν πυρσούς. Όταν η μία πλευρά ήθελε να δώσει κάποιο μήνυμα κατέβαζε τον πυρσό και συγχρόνως οι δύο άνοιγαν τη διαρροή του νερού. Όταν η ράβδος όπου αναγράφονταν οι πληροφορίες που ήθελαν να μεταβιβαστούν έφτανε στο στόμιο του αγγείου έκλειναν τη ροή και ξανασήκωναν τον πυρσό. Τότε και οι απέναντι έκλειναν τη διαρροή του νερού και διάβαζαν το σημείο στο οποίο είχε σταματήσει η δική τους ράβδος.
Ο Αλφαβητικός Κώδικας
Όταν οι χρήστες του υδραυλικού τηλέγραφου με την πάροδο του χρόνου διαπίστωσαν δυσκολίες στην ακριβή περιγραφή των πληροφοριών όπως αναφορά σε αριθμητικές δυνάμεις του εχθρού, ήρθε ή ώρα που οι Κλεόξενος και Δημόκλειτος παρουσλιασαν την "Πυρσεία" ή αλλιώς "οπτικό τηλέγραφο".Η λειτουργία του είχε ως εξής: αρχικά διαίρεσαν το αλφάβητο σε πέντε μέρη ανά πέντε γράμματα τα οποία αναγράφονταν σε πινακίδες τις οποίες θα έπρεπε να έχουν μαζί τους όσοι θα συνομιλούσαν. Πριν εγκαταστήσουν και τα υπόλοιπα εξαρτήματα του τηλέγραφου υπήρχε η συνεννόηση ότι οι πρώτοι -δύο στον αριθμό- πυρσοί που θα σηκώνονταν θα ήταν από εκείνον που ήθελε να αναγγείλει κάτι. Η μεταφορά των πληροφοριών θα ξεκινούσε αν κι από την απέναντι πλευρά σηκώνονταν δύο πυρσοί.Όταν κατέβαιναν όλοι οι πυρσοί, τότε εκείνος που ήθελε να αναφέρει κάτι σήκωνε τους πρώτους πυρσούς από τα αριστερά, δηλώνοντας με αυτό το τρόπο στο δέκτη ποια πινακίδα έπρεπε να εξετάσει.Αν για παράδειγμα σήκωνε τον πρώτο πυρσό, εννοούσε τη πρώτη πινακίδα κ.ο.κ. Η δεύτερη ομάδα πυρσών χρησιμοποιούνταν για να υποδείξουν τα γράμματα που θα σχημάτιζαν τη λέξη του μηνύματος.Για την καλύτερη καταγραφή των εναλλασσόμενων πυρσών οι χρήστες χρησιμοποιούσαν κατάλληλες διόπτρες.Για την αποφυγή λαθών, εκείνος που θα σήκωνε ή θα κατέβαζε τους πυρσούς, ήταν πίσω από ένα πρόχειρα κατασκευασμένο τοίχο με σύνηθες ύψος τα δέκα μέτρα.Επειδή η συμπλήρωση ενός πλήρους μηνύματος απαιτούσε χρόνο, οι χρήστες αναγκάστηκαν να βρουν τις λέξεις με τα λιγότερα γράμματα, χωρίς όμως να χάνει το πληροφοριακό της περιεχόμενο η πρόταση.Για να επιτευχθεί σωστά και γρήγορα η μετάδοση του μηνύματος, οι χρήστες της Πυρσείας, οι οποίοι ήταν πολίτες με άριστη γνώση ανάγνωσης, γραμματικής και ορθογραφίας, εκπαιδεύονταν καθημερινά ώστε να συνηθίσουν στον τρόπο γραφής και μετάδοσης των μηνυμάτων. Με την παροδο του χρόνου κάποιοι βελτίωσαν τον οπτικό τηλέγραφο κάνοντας στην αρχική μορφή κάποιες παρεμβάσεις, αλλάζοντας τα γράμματα των πλακών έτσι ώστε να αποφευχθεί η υποκλοπή του μηνύματος.

                                                                                 

Δεν υπάρχουν σχόλια: