ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΙ - ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ,ΤΙΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ,ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΣΙΑ ΦΑΓΗΤΑ,ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ.Ο ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Εδώ να στέλνετε τις ανακοινώσεις σας

radiofiliati@yahoo.gr

Translate

Πρόστιμα για τα ανασφάλιστα Ι.Χ. με επιστολές



 Αν κλείσεις την πόρτα σε όλα τα λάθη, η αλήθεια θα μείνει απ’ έξω : ( Ταγκόρ )


...ΘΕΜΑΤΑ…@...:
 
 
Πρόστιμα για τα ανασφάλιστα Ι.Χ. με επιστολές
 Με επιστολές, που ακόμα δεν έχουν αποσταλεί, θα ενημερώνει το υπουργείο Οικονομικών τους ιδιοκτήτες που δεν έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους, προειδοποιώντας τους ότι θα τους αφαιρεθεί η άδεια και το δίπλωμα οδήγησης και θα πρέπει να πληρώσουν πρόστιμο 250 ευρώ.Οι κάτοχοι των ανασφάλιστων οχημάτων, εκτός από τη χρηματική ποινή, θα αντιμετωπίζουν και διοικητικές κυρώσεις όπως: Η αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες, η αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για τρία χρόνια σε περίπτωση υποτροπής και χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.Επιπλέον προβλέπονται ποινικές κυρώσεις με φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.

Συνελήφθη 33χρονος ημεδαπός για απόπειρα διάρρηξης διαμερίσματος,στην πόλη της Άρτας 
 Συνελήφθη, την 16-08-2014 αργά το βράδυ στην Άρτα, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Άρτας, σε συνεργασία με αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ, ένας 33χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενος για απόπειρα κλοπής και παράνομη οπλοκατοχή. Ειδικότερα, την 16-08-2014 αργά το βράδυ ο 33χρονος αποπειράθηκε να διαρρήξει τη μπαλκονόπορτα διαμερίσματος 2ου ορόφου στην πόλη της Άρτας, ωστόσο έγινε αντιληπτός από περιπολούντες αστυνομικούς και συνελήφθη.Στο μπαλκόνι του διαμερίσματος και στο αυτοκίνητο του δράστη βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο μαχαίρια και ένας σιδερολοστός (σκύλα).Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Άρτας ενώ  την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Άρτας.

Σβήνουν το λογότυπο ΕΡΤ από τα αρχεία
 Σε μια ενέργεια απίστευτου ρεβανσισμού προχώρησαν τα στελέχη της κρατικής τηλεοπτικής υπηρεσίας στο υπουργείο Οικονομικών, την οποία αποδέχθηκε και η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ. Από τα προγράμματα αρχείου της ΕΡΤ σβήνεται το σήμα της κρατικής ραδιοτηλεόρασης και προστίθεται στην εικόνα το σήμα της ΔΤ! Είναι πράγματι ντροπή για τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών και τους πρώην εργαζόμενους της ΕΡΤ που απασχολούνται στην κρατική αυτή υπηρεσία. Ντροπή είναι και για τη ΝΕΡΙΤ η οποία αποδέχθηκε να προβάλλει τα προγράμματα με παραποιημένο το σήμα. Σαν να θέλουν να σβήσει από τη ιστορία η λέξη ΕΡΤ και με ό,τι αυτό σημαίνει: Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση.Η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ αποδέχθηκε χωρίς να βγάλει άχνα διαμαρτυρίας και την κλοπή κυριότητας του μεγάλου αρχείου της, το οποίο αποτελεί εθνική κληρονομιά της χώρας. Στην τροπολογία που ψηφίστηκε προβλέπεται πως η ΝΕΡΙΤ διατηρεί μόνο το δικαίωμα χρήσης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης του οπτικοακουστικού, έντυπου και φωτογραφικού αρχείου της καταργηθείσας ΕΡΤ. Με δεδομένο όμως ότι ήδη από την κυβέρνηση Παπανδρέου έχει μπει λουκέτο στο Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο, παραμένει στο θεσμικό κενό το ποιος φορέας είναι ιδιοκτήτης του αρχείου.Προς το παρόν η κυριότητα παραμένει στο υπουργείο Οικονομικών, μέχρι τουλάχιστον το τέλος λειτουργίας της Ειδικής διαχείρισης. Εκτός αν έχουν σκοπό να το παραχωρήσουν στο ΤΑΙΠΕΔ προς ξεπούλημα.

Πρόωρο το ζήτημα των αποζημιώσεων χαρακτηρίζει ο υπουργός Γεωργίας της Γερμανίας
 Πρόωρο χαρακτηρίζει το ζήτημα των αποζημιώσεων των παραγωγών, χωρίς ωστόσο να αποκλείει βοήθεια κατά περίπτωση σε επείγουσες καταστάσεις ο υπουργός Γεωργίας της Γερμανίας Κρίστιαν Σμιτ, ο οποίος διαβεβαίωσε ότι το ρωσικό εμπάργκο στα αγροδιατροφικά προϊόντα θα έχει «μάλλον μηδαμινές συνέπειες» στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο ρωσικός αγροδιατροφικός τομέας δεν μπορεί να ικανοποιήσει πάνω από το 60% των αναγκών της Ρωσίας για τέτοια προϊόντα και «δεν μπορεί να καταφέρει να αναπληρώσει τη διαφορά, για παράδειγμα σε ό,τι αφορά την παραγωγή γάλακτος», επισήμανε ο υπουργός Γεωργίας σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung.Ο συντηρητικός υπουργός Γεωργίας της κυβέρνησης υπό την καγκελάριο Άγκελα Μέρκελ επέμεινε ότι το ρωσικό εμπάργκο δεν θα έχει παρά μόνο μια «μάλλον μηδαμινές επιπτώσεις» στον ευρωπαϊκό αγροδιατροφικό κλάδο.Οι υπουργοί Γεωργίας της ΕΕ αναμένεται να συζητήσουν σχετικά με το ζήτημα αυτό στο προσεχές Συμβούλιό τους τον Σεπτέμβριο.Ακόμη, ο Σμιτ είπε πως σχεδιάζει να συναντηθεί με τον Γάλλο και με τον Πολωνό ομόλογό του στη Βόννη για να «συμφωνήσουν» σε μια «κοινή στρατηγική».Η Ρωσία απορροφά περίπου το 10% των γεωργικών και αγροδιατροφικών προϊόντων τα οποία εξάγει η ΕΕ, σύμφωνα με την Eurostat.Οι ευρωπαίοι παραγωγοί του τομέα φοβούνται ότι λόγω της διαθέσιμης πλεονάζουσας παραγωγής θα ξεσπάσει ένας πόλεμος τιμών ο οποίος θα είναι δύσκολο να τερματιστεί εκ των υστέρων.

Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ « 30 » και η επιρροή της από τον μοντερνισμό
Η Φωτογραφία που θεωρήθηκε ως η ταυτότητα της "γενιάς του ΄30". 






















Από αριστερά όρθιοι οι :Θαν Πετσάλης,Ηλ.Βενέζης,Οδ. Ελύτης, Γ. Σεφέρης, Α. Καραντώνης, Στ. Ξεφλούδας, Γ. Θεοτοκάς.
Καθισμένοι: Αγγ.Τερζάκης, Κ.Θ.Δημαράς,Γ.Κ.Κατσίμπαλης, Κ.Πολίτης, Α.Εμπειρίκος.Πριν αναφέρω θέματα γύρω από την πολυσυζητημένη γενιά του ΄30 πρέπει  ίσως να διευκρινίσω πως ο όρος « γενιά » στη Λογοτεχνία δεν είναι ζήτημα ληξιαρχείου.Εκείνο που συνδέει τους εκπροσώπους της,διαχωρίζοντάς τους από τους προηγούμενους και τους επόμενους, είναι η ιστορική στιγμή και η στιγμή που έρχονται να διαδραματίσουν το ρόλο τους στα γράμματα. Οι εκπρόσωποι μιας γενιάς, εξάλλου, μπορεί να εκφράζουν διαφορετικές αισθητικές τάσεις και ν’ ακολουθούν διαφορετικές κατευθύνσεις.Η γενιά  του 1930 είναι η γενιά  που βρίσκεται υπό συνεχή κριτική και αναθεώρηση, κάτι που συνεπάγεται πολύ διαφορετικές και αλληλοσυγκρουόμενες οπτικές γωνίες. Ο Κ. Μητσάκη λέει γι΄αυτήν: «Ο όρος “ γενιά του ’30 ” είναι λοιπόν μια πολύ γενική έννοια που καλύπτει όλους τους λογοτέχνες, χρονικά, αλλά δεν εκφράζει την πολυμορφία και την ιδιαιτερότητά τους. Δεν πρόκειται δηλαδή για μια σχολή με κοινή ιδεολογία ή κοινές αισθητικές αντιλήψεις, περισσότερο πρόκειται για μια ομάδα συγγραφέων προικισμένων με πολύ ταλέντο αλλά και με διάθεση για δημιουργία υψηλής ευθύνης και μεγάλων απαιτήσεων.Τελικά πρόκειται για μια γενιά με συνείδηση του εαυτού της και της ιστορικής της αποστολής».

Η γενιά του ΄30, που έφερε στην Ελλάδα δύο Νομπέλ Λογοτεχνίας, αποθεώθηκε και πολεμήθηκε όσο καμία. Είναι για πολλούς η γενιά των αστών, που με υπολογισμένους χειρισμούς του λογοτεχνικού θεσμού φρόντισε για την υστεροφημία της, κατασκεύασε τον μύθο της και επέβαλε μεθοδικά την ηγεμονία της στα νεοελληνικά γράμματα. Κατηγορήθηκαν για εκπροσώπηση της άρχουσας τάξης, μικροαστική ιδεολογία, επιδίωξη αποδοχής από το κατεστημένο. Πολλοί κριτικοί θεώρησαν πως το ελληνικό μοντέρνο περιορίστηκε στην ανανέωση των εκφραστικών τρόπων και αποκόπηκε από τις ευρύτερες (πνευματικές και κοινωνικές) ριζοσπαστικές διεκδικήσεις των ευρωπαϊκών μοντερνιστικών κινήσεων.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
  Η Γενιά αυτή επέλεξε την δημιουργική εξωστρέφεια και τον πειραματισμό σε νέες, αιρετικές μέχρι τότε, τεχνοτροπίες και λογοτεχνικές εκφράσεις. Ο πιο σημαντικός σταθμός στην ποίηση της «γενιάς του ’30» είναι το έτος 1935. Εκείνη την χρονιά, που κατά σύμπτωση δημοσιεύεται και η τελευταία συλλογή του Παλαμά, ιδρύεται το περιοδικό Νέα Γράμματα, με το οποίο συνεργάζονται οι κυριότεροι εκπρόσωποι της γενιάς, εκδίδεται το Μυθιστόρημα του Σεφέρη ( επιρροή από τον αγγλοσαξωνικό μοντερνισμό), δημοσιεύονται τα πρώτα ποιήματα του Ελύτη και εισάγεται στην Ελλάδα ο υπερρεαλισμός με την Υψικάμινο του Εμπειρίκου ( επιρροή από τον γαλλικό υπερρεαλισμό). Μέσα στην ίδια δεκαετία δημοσίευσαν τα πρώτα ποιήματα σε ελεύθερο στίχο ο Ρίτσος και ο Βρεττάκος και πρωτοεμφανίστηκε και ο δεύτερος σημαντικός εκπρόσωπος του υπερρεαλισμού,ο Νίκος Εγγονόπουλος.Ενδιαφέρον ακόμη στοιχείο για  την πραγματική συγκρότησή της είναι η προσωπική στάση που πήραν οι ίδιοι οι εκπρόσωποί της: άλλοι θεωρούν τους εαυτούς τους μέλη της γενιάς του 1930 ( π.χ ο Θεοτοκάς και ο Μυριβήλης ) ενώ άλλοι  αποστασιοποιούνται από μιαν οποιαδήποτε «συμμετοχή» τους σ' αυτήν  ( πχ. Γ. Σεφέρης, Ο. Ελύτης ).Επρόκειτο για μια γενιά που κατάφερε να συμπεριλάβει στους κόλπους της συντηρητικούς και αριστερούς, ρεαλιστές και υπερρεαλιστές, κοσμοπολίτες και φανατικούς της παράδοσης.Η καταρράκωση της Μεγάλης Ιδέας οδήγησε στη μετάθεση της φιλοδοξίας της "εθνικής αναγέννησης" από το πεδίο της εδαφικής επέκτασης σε εκείνο της πνευματικής ηγεμονίας του ελληνισμού. Η γενιά αυτή, ζώντας σε μια κοινωνία φοβική προς την Ευρώπη και τα μοντερνιστικά της κινήματα, επιχείρησε να γεφυρώσει μέσα από την τέχνη το χάσμα της εθνικής ταυτότητας, συμφιλιώνοντας το μοντερνισμό με την παράδοση, τον κοσμοπολιτισμό με την εντοπιότητα. Το ελληνικό φως, το αιγαιοπελαγίτικο τοπίο, η επιστροφή στις πηγές, χαρακτηρίζουν τις αναζητήσεις, τον αισθητικό και ιδεολογικό  προσανατολισμό της γενιάς του '30. Ουσιαστικά έκανε  διάλογο με το συλλογικό ασυνείδητο.Πίστεψαν στην ελληνική ιδιαιτερότητα, πίστεψαν στην ανάγκη εξωτερικοποίησης πολιτιστικών μας στοιχείων. Η Γενιά του ΄30 προέταξε την ελληνικότητα ως το όχημα κοινωνικής και δημιουργικής ανάπτυξης. Είναι η γενιά που διαμορφώθηκε από την εμπειρία του πολέμου και  προβληματίστηκε για μείζονα θέματα, για τον χρόνο και τον τόπο, για την παράδοση, για τη μνήμη και την Ιστορία.«Εκείνο που έχει ιδιαίτερη σημασία σε συλλογικό επίπεδο είναι ότι αισθητικοποίησε τις βασικές ιδέες του λαϊκού ,του χώρου και της Ιστορίας, εισήγαγε μια ελληνικότητα δημιουργική που βοήθησε στη συνομιλία του παρόντος με το παρελθόν και επεξεργάστηκε μια αμφίδρομη σχέση με την Ευρώπη» . Δ.Τζιόβας.Στάθηκε με αγάπη και ανυπόκριτο θαυμασμό προς το λαϊκό πολιτισμό, την αυθεντική λαϊκή λαλιά και τη μη ακαδημαϊκή τέχνη ( πχ Θεόφιλος , Μακρυγιάννης).Υιοθέτησε τον ποιητικό μοντερνισμό και  έγραψε σε ελεύθερο στίχο.Τα έργα τους έχουν συγκροτήσει έναν λογοτεχνικό κανόνα, αναπληρώνοντας την απουσία νεοελληνικών κλασικών συγγραφέων.«Δεν το λέω δηµόσια, µα θυµούµαι καλά πως εγώ πρώτος µεταχειρίστηκα τον όρο γενεά του 1930. Συνειδητά και εκ προθέσεως προσπάθησα από καιρό να δηµιουργήσω και να επιβάλω το µύθο του 1930 και τώρα βλέπω ότι κάτι κατόρθωσα. Η οριστική καθιέρωση του µύθου ήτανε της οµιλίας µου ο σκοπός. Το κάνω αυτό γιατί πιστεύω πως µια πνευµατική ζωή ανοργάνωτη και άστατη σαν τη δική µας έχει ανάγκη από τέτοιους µύθους, από καιρό σε καιρό, για να συγκεντρώνεται, να τονώνεται και να επιβάλλεται κατά κάποιον τρόπο στο κοινό της».
Αυτά γράφει ο Γιώργος Θεοτοκάς στο ηµερολόγιό του, για τη διάλεξη που είχε δώσει στις 22 Νοεµβρίου 1947 στο «Αθήναιον» µε θέµα «Η λογοτεχνική γενεά του 1930». Στον Θεοτοκά, άλλωστε, φαίνεται να ανήκει και η πατρότητα του όρου, τον οποίο χρησιµοποίησε για πρώτη φορά δέκα χρόνια πριν. Ο ίδιος άνθρωπος είχε δηµοσιεύσει το 1929 το δοκίµιο «Ελεύθερο πνεύµα», που αναδείχθηκε µε τον καιρό σε ιδρυτικό κείµενο της γενιάς ,σε   "πνευµατικό µανιφέστο της".                             
…ΠΗΓΕΣ :
-  Α.Γεωργιάδου, Η ποιητική περιπέτεια, εκδόσεις Μεταίχμιο.
- Κουζέλη Λαμπρινή, Η Γενιά του 30' δεν υπήρξε ποτέ, ΒΗΜΑ, 15/5/2011.
- Τζιόβας, Δημήτρης, 2011, Ο Μύθος της Γενιάς του 30', Νεοτερικότητα, Ελληνικότητα και Πολιτισμική Ιδεολογία, εκδ. ΠΟΛΙΣ, Αθήνα.
- Vitti, Mario, 2000, Η Γενιά του '30, εκδ. ΕΡΜΗΣ, Αθήνα.
 - Γ.Βελουδής , Η άνοδος και η πτώση της «γενιάς του ''30», ΤΟ ΒΗΜΑ, 09/12/2001.



















Δεν υπάρχουν σχόλια: