ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΙ - ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ,ΤΙΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ,ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΣΙΑ ΦΑΓΗΤΑ,ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ.Ο ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Εδώ να στέλνετε τις ανακοινώσεις σας

radiofiliati@yahoo.gr

Translate

Προτεραιότητα η σιδηροδρομική γραμμή Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα-Καλαμπάκα

Στο τραπέζι των συζητήσεων με την ΕΕ ξαναμπήκαν η σιδηροδρομική Εγνατία και ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας, με προτεραιότητα τη γραμμή Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα-Καλαμπάκα, με στόχο να ενταχθούν στο υπό αναθεώρηση Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών.Το υπουργείο Υποδομών, διά του γενικού γραμματέα Μεταφορών, Χ. Τσιόκα, έθεσε στον γενικό διευθυντή Κινητικότητας και Μεταφορών της ΕΕ, Μ. Ruete, το επικαιροποιημένο σχέδιο των έργων μέσω των οποίων η Ελλάδα θα καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.Οι δύο πλευρές συμφώνησαν για την ένταξη κατά προτεραιότητα του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας) στο κεντρικό Δίκτυο.Επισημάνθηκε η ανάγκη ανάπτυξης της σιδηροδρομικής Εγνατίας (μέσω και παραλιακής χάραξης), όπως και του Δυτικού Αξονα, με προτεραιότητα τη γραμμή Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα-Καλαμπάκα (Κοζάνη), ώστε να εξασφαλίζονται οι έξοδοι της χώρας προς Αλβανία, FYROM, Βουλγαρία και Τουρκία.Παράλληλα υιοθετήθηκε η σύνδεση της Ελλάδας με όλες τις χώρες της Βαλκανικής, στο πλαίσιο της ανάπτυξης των οδικών δικτύων της Εγνατίας, της ΠΑΘΕ και του Δυτικού Οδικού Αξονα. Επίσης, συζητήθηκε ο Βόρειος Οδικός Αξονας της Κρήτης και συμφωνήθηκε να εμπλουτιστεί το οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου και να αναβαθμιστεί η Πάτρα σε κεντρικό κόμβο της χώρας και πύλη εξόδου προς Ιταλία-Ευρώπη.Παράλληλα συμφωνήθηκε η ένταξη (επιπρόσθετα) στον υφιστάμενο σχεδιασμό του Δικτύου των λιμανιών της Καλαμάτας, του Κατάκολου και της Σαντορίνης, καθώς και των αεροδρομίων της Νέας Αγχιάλου και της Καλύμνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: