Πρωτότυπη και προκλητική “διαφήμιση” με... βαμπίρ, εμπνευσμένη από τη γνωστή σειρά ταινιών Twilight αποφάσισε να κυκλοφορήσει οδοντιατρική εκστρατεία που διοργανώθηκε στο Πόρτσμουθ της Αγγλίας. Ποιός όμως ήταν ο σκοπός της; Η διαφημιτική καμπάνια σύμφωνα με τους εμπνευστές της, είχε τον εξής στόχο: Να ωθήσει τους κατοίκους και κυρίως τον αντρικό πληθυσμό στο να επισκέπτονται συχνότερα τον οδοντίατρο τους. H εκστρατεία που έχει όνομα “Θέλεις οδοντίατρο... μόλις πέσει η νύχτα; ” χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο βίντεο το οποίο προβάλλεται σε τοπικά κανάλια στο Πόρσμουθ, περιοχή γνωστή για τις ελάχιστες επισκέψεις των κατοίκων της στα οδοντιατρεία, σύμφωνα με τη βρετανική ιστοσελίδα telegraph. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην πόλη αυτή σε άντρες ηλικιών 16- 35 , η πλειοψηφία αυτών επισκέπτεται σπανίως τον οδοντίατρο, ενώ ο λόγος που μπορεί να τον ωθήσει σε μια επίσκεψη είναι οι πιέσεις της μητέρας τους ή της κοπέλας τους. “Οι νέοι άντρες θα επισκεφτούν τον οδοντίατρο μόνο όταν νιώσουν ισχυρό πόνο”, τονίζει η οδοντιατρική οργάνωση του Πόρσμουθ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου