Παρουσίαση της πρότασης για το έργο «Οδικός Άξονας Ηγουμενίτσα – Τεργέστη»
Η παρουσίαση της πρότασης για το έργο «Οδικός Άξονας Ηγουμενίτσα – Τεργέστη», η οποία συντάχθηκε για να υποβληθεί ως Στρατηγικό Σχέδιο για χρηματοδότηση από το πρόγραμμα ADRIATIC CBC PROGRAMME 2007-2013» - INTERREG ΑΔΡΙΑΤΙΚΗΣ, πραγματοποιήθηκε σήμερα, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφέρειας Ηπείρου.Η περιφέρεια της Ηπείρου παρουσίασε την πρόταση στους φορείς της Θεσπρωτίας.Από Ελληνικής πλευράς, επιλέξιμες περιοχές στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι οι Νομοί Θεσπρωτίας και Κέρκυρας.
ΣΑΓΙΑΔΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ:
Μετέφερε στην Ελλάδα μια Αλβανία λαθρομετανάστη.Στην Σαγιάδα Θεσπρωτίας αστυνομικοί του Β’ Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Φιλιατών συνέλαβαν ένα αλλοδαπό ο οποίος μετέφερε προς το εσωτερικό της χώρας με ΙΧΕ αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του, μία Αλβανίδα που στερούνταν νομικών ταξιδιωτικών εγγράφων, με τελικό προορισμό την Αθήνα, έναντι χρηματικής αμοιβής.Ο διακινητής και η αλλοδαπή η οποία επίσης συνελήφθη θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσπρωτίας, ενώ το όχημα κατασχέθηκε από το Β’ ΤΣΦ Φιλιατών που διενεργεί την προανάκριση.
Απεργούν οι ναυτεργάτες στη γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα
Σαρανταοχτάωρη απεργία αρχίζουν την Πέμπτη 23 Ιούλη, με προοπτική κλιμάκωσης, οι ναυτεργάτες που είναι ναυτολογημένοι στα πλοία της πορθμειακής γραμμής Κέρκυρας - Ηγουμενίτσας, διεκδικώντας την άμεση υπογραφή ικανοποιητικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, την εφαρμογή των κανονισμών για τις ώρες διακοπής και ανάπαυσης, οι οργανικές συνθέσεις (αριθμός πληρώματος) των πλοίων να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες τους, αναπροσαρμογή των συντάξεων στο 80% του μισθού των εν ενεργεία ναυτεργατών και άλλα.Τους ναυτεργάτες της πορθμειακής γραμμής βγάζει στο δρόμο του αγώνα η ασύδοτη δράση του εφοπλιστικού κεφαλαίου που με τις πλάτες της αντιλαϊκής πολιτικής και των αρμόδιων υπηρεσιών του ΥΕΝ, παραβιάζουν από τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας μέχρι τις οργανικές συνθέσεις. Οπως αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο εξώδικο του Σωματείου «ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ» των ναυτεργατών του πορθμείου, προς τις ναυτιλιακές εταιρείες και το ΥΕΝ, οι μειωμένες οργανικές συνθέσεις των πλοίων των πορθμείων, «έχουν ως αποτέλεσμα την εκ μέρους των ναυτεργατών εντατικοποίηση της εργασίας τους με εξαντλητικά ωράρια εργασίας και τη δημιουργία αυξημένων κινδύνων για την ασφάλεια των ίδιων των εργαζομένων, των επιβατών και των πλοίων».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου