ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΙ - ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ,ΤΙΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ,ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΣΙΑ ΦΑΓΗΤΑ,ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ.Ο ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Εδώ να στέλνετε τις ανακοινώσεις σας

radiofiliati@yahoo.gr

Translate

ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ : ‘’ Παρουσίαση του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 : «Παραδοσιακοί Οικισμοί, Πολιτιστική Κληρονομιά και Βιώσιμη Ανάπτυξη»

Δεν υπάρχει μεγαλείο εκεί που δεν υπάρχει απλότητα, καλοσύνη και αλήθεια. : ( Λέων Τολστόι )


…ΘΕΜΑΤΑ …01-06-2017


ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ : ‘’ Παρουσίαση του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 :  «Παραδοσιακοί Οικισμοί, Πολιτιστική Κληρονομιά και Βιώσιμη Ανάπτυξη»

















Tο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλιατών Θεσπρωτίας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 παρουσίασε το σχέδιο: «Παραδοσιακοί Οικισμοί, Πολιτιστική Κληρονομιά και Βιώσιμη Ανάπτυξη» που υλοποιεί, στο 2ο Συνέδριο Εκπαιδευτικών της Δυτικής Μακεδονίας που πραγματοποιήθηκε στην Φλώρινα στις 26 και 27 Μαΐου 2017. Το σχέδιο υλοποιείται σε συνεργασία με εταίρους από επτά διαφορετικά κράτη και έχει ως στόχο την ανταλλαγή καλών πρακτικών για την βιώσιμη αξιοποίηση των παραδοσιακών οικισμών. Η παρουσίαση του σχεδίου έγινε από τον Νικολάου Μάρκο και τον Αναγνωστόπουλο Ευάγγελο, υπεύθυνο και αναπληρωτή υπεύθυνο του κέντρου μας αντίστοιχα.

1ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους « Subtitula » στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Ηπείρου, στην Ηγουμενίτσα





















Άλλη μια πρωτοπορία του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Ηπείρου στην Ηγουμενίτσα με την υποστήριξη του Δήμου Ηγουμενίτσας. Το εν λόγω Τμήμα ξεκίνησε το εαρινό εξάμηνο 2017 επιμορφωτικό σεμινάριο υποτιτλισμού για τους φοιτητές της κατεύθυνσης Εφαρμοσμένων Ξένων Γλωσσών. Πρωταρχικός στόχος είναι οι φοιτητές να διδαχτούν και να εξοικειωθούν με τη θεωρία και την πράξη του υποτιτλισμού. Επίσης δίνεται στους φοιτητές μια επιπλέον προοπτική για μελλοντική επαγγελματική αποκατάσταση, έχοντας ως σημείο αναφοράς το δίκτυο ακαδημαϊκών και επιχειρηματικών συνεργασιών, το οποίο πλαισιώνει την όλη προσπάθεια.Ως γνωστόν το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Ηπείρου ως το μοναδικό που προσφέρει την κατεύθυνση των Εφαρμοσμένων Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και στην Οικονομία, στοχεύει στην εξωστρέφεια, δημιουργώντας συνεργασίες με ξένα Τριτοβάθμια Ιδρύματα έχοντας τη διαπολιτισμικότητα και την πολυγλωσσία ως βασικά πλαίσια έρευνας και διδασκαλίας.Η αυλαία για την παρουσίαση της δουλειάς των φοιτητών στο σεμινάριο υποτιτλισμού θα ανοίξει στις 16 & 17 Ιουνίου 2017, 7 μμ.. To 1ο Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους «Subtitula» θα λάβει χώρα στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων με τη συμμετοχή διακεκριμένων ατόμων του χώρου, αποσκοπώντας στην εκτενή παρουσίαση και προβολή εμπειριών και γνώσεων από την πολυδιάστατη αυτή δράση.

Περιφερειάρχης Ηπείρου : Ώθηση στην αγροτική ανάπτυξη με το Αρδευτικό Αμμοτόπου της Π.Ε. Άρτας





















Με απόφαση που υπέγραψε τη Δευτέρα 29 Μαΐου 2017, ο Αν. Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Αλεξ. Χαρίτσης, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, (ΣΑΕ 030 της Περιφέρειας Ηπείρου) το Αρδευτικό Έργο του Κάμπου Αμμότοπου στη θέση "Μπούφος" του Δήμου Αρταίων με το ποσό του 1.200.000 ευρώ. Η ένταξη του έργου στο Π.Δ.Ε. ,  ήταν ο μοναδικός τρόπος για την υλοποίηση του, καθώς όπως  αναλύθηκε σε συνεργασία του Περιφερειάρχη με τους εκπροσώπους των κατοίκων της περιοχής  κ. κ. Βαγγέλη Σκανδάλη- Χρήστο Γκόγκα, αυτό δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020.Μετά από επιτόπια επίσκεψη του Περιφερειάρχη, μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Άρτας κ. Β. Ψαθά και τον περιφερειακό σύμβουλο κ. Ι. Κατέρη, υποβλήθηκε αίτημα στον Αναπληρωτή Οικονομίας και Ανάπτυξης, το οποίο έγινε δεκτό καθώς είχε τη σύμφωνη γνώμη της Υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Ολ. Γεροβασίλη,  των τοπικών βουλευτών και βεβαίως του Δήμου Αρταίων, ο οποίος είχε εκπονήσει τη μελέτη. Μετά την απόφαση χρηματοδότησης του έργου, ο Περιφερειάρχης έδωσε ήδη εντολή στις αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας να επικαιροποιήσουν τη  μελέτη, ώστε το συντομότερο δυνατό να προχωρήσουν οι διαδικασίες για τη δημοπράτησή του. "Η ένταξη του έργου στο Π.Δ.Ε. της Περιφέρειας Ηπείρου, είναι μια θετική κατάληξη, απόρροια της συνεργασίας που υπήρξε σε όλα τα επίπεδα", δήλωσε ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης,  προσθέτοντας ότι με την υλοποίησή του θα μπορέσουν να αρδευτούν περί τα 650 στρέμματα γης, δίνοντας ώθηση στην αγροτική ανάπτυξη της περιοχής. "Θέλω να συγχαρώ τους κατοίκους και ιδιαίτερα τους κ. κ. Σκανδάλη και Γκόγκα για τη συνεργασία που είχαμε, να ευχαριστήσω την Υπουργό κ.Ο.  Γεροβασίλη,  το Δήμο Αρταίων,   βουλευτές και  τοπικούς φορείς για τη συμβολή τους και βέβαια τον Αν. Υπουργό κ. Αλεξ. Χαρίτση, ο οποίος ανταποκρίθηκε με ταχύτητα στο αίτημά μας. Τώρα πλέον ξεκινά το δεύτερο στάδιο της προσπάθειας, που είναι η προετοιμασία της δημοπράτησης του έργου, που ευελπιστώ να γίνει πολύ σύντομα", κατέληξε ο Περιφερειάρχης.

Αναλογική χρέωση διοδίων και εκπτώσεις για τους συχνά  μετακινούμενους στην Εγνατία Οδό ζητά ο Περιφερειάρχης Ηπείρου

















 









Το ζήτημα εφαρμογής συστήματος αναλογικής χρέωσης για τα διόδια στην Εγνατία οδό, όπως είχαν δεσμευτεί οι προηγούμενοι υπουργοί, επαναφέρει με επιστολή του (29 Μαΐου) προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο Περιφερειάρχης Ηπείρου, με αφορμή τις εργασίες ανακατασκευής του σταθμού Δροσοχωρίου στο λεκανοπέδιο Ιωαννίνων. Ο Περιφερειάρχης αναδεικνύει την άδικη μεταχείριση της Ηπείρου, ως προς τον αριθμό των σταθμών διοδίων και το υψηλό κόστος χρέωσης  ανά χιλιόμετρο, προτείνοντας αναλογική χρέωση, καθιέρωση εκπτωτικών καρτών για όσους διακινούνται συχνά και απαλλαγή όσων μετακινούνται σε κοντινές αποστάσεις και όσων διέρχονται από τα διόδια του Μαλακασίου με έξοδο προς Καλαμπάκα/Τρίκαλα. Μεταξύ άλλων επισημαίνει τα εξής: "Το ενδεχόμενο λειτουργίας σταθμού διοδίων στο Δροσοχώρι, απασχολεί για χρόνια την τοπική κοινωνία, η οποία σύσσωμη έχει αντιδράσει, καθώς αποκόπτει στα δύο το νομό Ιωαννίνων και υποχρεώνει κατοίκους του να υφίστανται σημαντική οικονομική επιβάρυνση για καθημερινές μετακινήσεις από και προς τον τόπο κατοικίας τους προς  υπηρεσίες, νοσοκομεία, σχολεία κλπ και αντίστροφα. Το πρόβλημα όμως είναι σύνθετο και προκαλεί δικαιολογημένα  και αίσθημα   άδικης μεταχείρισης των Ηπειρωτών, καθώς με το Σταθμό Δροσοχωρίου,  στην Π.Ε. Ιωαννίνων στην  ουσία  θα λειτουργούν τρεις σταθμοί, κάτι που δεν συμβαίνει σε καμία άλλη περιοχή της Βόρειας Ελλάδος. Συγκεκριμένα ήδη λειτουργεί ο Σταθμός Τύριας,  αλλά  και ο Σταθμός Μαλακασίου,  ο οποίος είναι χωροθετημένος ελάχιστα χιλιόμετρα εκτός ορίων του Νομού Ιωαννίνων,  επιβαρύνει όμως υπέρμετρα όσους μετακινούνται προς Τρίκαλα, καθώς η απόσταση που διανύουν μέχρι τον κόμβο εξόδου/εισόδου προς Καλαμπάκα - Τρίκαλα είναι ελάχιστη. Το κόστος των διοδίων για όσους μεταβαίνουν καθημερινά για επαγγελματικούς λόγους (υπάλληλοι, επιχειρηματίες κλπ) από Ιωάννινα προς Ηγουμενίτσα (και αντίστροφα)  και από Μέτσοβο (κυρίως) προς Καλαμπάκα- Τρίκαλα (όπου ανέκαθεν δραστηριοποιούνται πολλοί Μετσοβίτες),  είναι ήδη πολύ υψηλό και θα έπρεπε  να έχει τεθεί σε εφαρμογή αναλογική χρέωση, ή στην εσχάτη περίπτωση να εκδοθούν κάρτες πολλαπλών διαδρομών.  Ενδεικτική της στρέβλωσης που υπάρχει σήμερα, είναι η καταβολή 2,40 ευρώ ενός  Ι.Χ. που κινείται από Μέτσοβο για Καλαμπάκα, όταν η απόσταση που διανύει στην Εγνατία Οδό είναι περίπου 10 χλμ!  Εξίσου στρεβλή είναι σήμερα και η χρέωση οδηγών που κινούνται συχνά από Ιωάννινα προς και από Παραμυθιά/Ηγουμενίτσα,  ενώ -εάν δεν επέλθει αναπροσαρμογή βάσει αντικειμενικών δεδομένων- θα προκύψουν ακόμη πιο δυσανάλογες χρεώσεις μετά τη λειτουργία του σταθμού Δροσοχωρίου για όσους θα κινούνται προς Ζαγόρι- Μέτσοβο ή ακόμη και προς τον κόμβο της Ιόνιας Οδού,  όταν θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν υψηλό αντίτιμο σε σχέση με τα χιλιόμετρα που θα διανύουν, προκαλώντας οικονομική αφαίμαξη για τους συχνά μετακινούμενους και μάλιστα σε μια περιοχή που "μαστίζεται" από την κρίση και την υψηλή ανεργία". Σε άλλο σημείο ο Περιφερειάρχης υπενθυμίζει και τις εκκρεμότητες απαλλοτριώσεων που υπάρχουν στην περιοχή Μετσόβου: "Τέλος, πρέπει να σας επισημάνουμε ότι ενώ "αυξάνονται και πληθύνονται" οι σταθμοί διοδίων στην Π.Ε. Ιωαννίνων, μέχρι και σήμερα το Ελληνικό Δημόσιο  δεν έχει αποζημιώσει τους δικαιούχους για τις εκτάσεις που απαλλοτριώθηκαν για την κατασκευή   της Εγνατίας Οδού  στα όρια του Δήμου  Μετσόβου, μη διευκολύνοντας την ανέξοδη επικοινωνία των κατοίκων του με όμορες περιοχές". Καταληκτικά στην πρόταση του Περιφερειάρχη αναφέρονται και τα εξής:
"Με όσα παραθέσαμε, εκτιμούμε ότι έγινε για άλλη μια φορά κατανοητή η εφαρμογή ενός δίκαιου συστήματος διοδίων αναλογικής χρέωσης ενός ορίων της Περιφέρειας Ηπείρου όπως αυτό που προτείνουμε, μαζί με την απαλλαγή καταβολής διοδίων, όσων χρησιμοποιούν για ελάχιστα χιλιόμετρα την Εγνατία Οδό, πρακτική που εφαρμόζεται ήδη και σε άλλους οδικούς άξονες". {...) Σύμφωνα με ο, τι ισχύει και σε άλλες περιοχές, εκτιμούμε ότι η χρέωση/διέλευση στα διόδια Δροσοχωρίου και Τύριας  πρέπει να ανέρχεται κατ΄ ανώτατο στο 1 ευρώ, ενώ για όσους μετακινούνται από Μέτσοβο προς Καλαμπάκα/Τρίκαλα να εκδίδεται απαλλακτική κάρτα δωρεάν διέλευσης".

Η λειτουργία του Αεροδρομίου Ιωαννίνων συζητήθηκε σε συνάντηση του Περιφερειάρχη με στελέχη της APOLLO


















 






Η περιφερειακή διάσταση της λειτουργίας του Κρατικού Αερολιμένα Ιωαννίνων με αφορμή την έναρξη των πτήσεων τσάρτερ την ερχόμενη Δευτέρα από την Κοπεγχάγη βρέθηκε στο επίκεντρο  της συζήτησης που είχαν ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης και ο Αντιπεριφερειάρχης, αρμόδιος για θέματα Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Στράτος Ιωάννου με στελέχη του τουριστικού πρακτορείου APOLLO, σε συναντήσεις που είχαν σήμερα και χθες αντίστοιχα. Η κ. Νina Hornewall (Εμπορική Διευθύντρια) και ο κ. Νiels Grosen (Γενικός Διευθυντής) της APOLLO, στη συνάντηση που έγινε σήμερα στην Περιφέρεια τόνισαν ότι το αεροδρόμιο Ιωαννίνων μπορεί να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή, με την προϋπόθεση όμως να επιλυθεί το ζήτημα του ανεφοδιασμού των αεροσκαφών με καύσιμα. Πρόσθεσαν ότι εκτιμούν τις προσπάθειες που έγιναν για την εξεύρεση λύσης και ανακοίνωσαν ότι ήδη άρχισε ο προγραμματισμός για την επόμενη θερινή περίοδο. "Αν επιλυθεί το πρόβλημα  των καυσίμων, τότε το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, μπορεί να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή", υπογράμμισαν.Τα στελέχη της "APOLLO", ανέφεραν ακόμη ότι η επιλογή του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, έγινε στο πλαίσιο της στρατηγικής της να βελτιώσει την παρουσία της στο βόρειο τμήμα της Ηπείρου (Πάργα- Σύβοτα) και στην περιοχή των Αγίων Σαράντα, η οποία κατά την άποψή τους δεν λειτουργεί ανταγωνιστικά με τις παραθαλάσσιες περιοχές της Ηπείρου, καθώς προς τα εκεί κατευθύνονται τουρίστες χαμηλότερης εισοδηματικής κατάστασης, που μέχρι πρόσφατα επέλεγαν Τουρκία ή Βουλγαρία. Όπως πρόσθεσαν, η Ήπειρος είναι ο τρίτος στη σειρά προορισμός για την APOLLO, μετά από την Κρήτη και τη Ρόδο. Ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης,   ανέφερε  ότι βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και έχει εξασφαλίσει τη δέσμευση του Γενικού Γραμματέα ότι ίσως και εντός της τρέχουσας θερινής περιόδου να αποκατασταθεί το σύστημα τροφοδοσίας των αεροσκαφών. "Η Περιφέρεια με το Δήμο Ιωαννιτών, θα υποδεχθεί τη Δευτέρα την πρώτη πτήση από τη Σκανδιναβία. Έχουν γίνει όλες οι προεργασίες και είμαι βέβαιος ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στην έναρξη και στη διάρκεια της συνεργασία μας", ανέφερε ο Περιφερειάρχης.
Επέκταση συνεργασιών
Το δεύτερο θέμα που συζητήθηκε είναι οι προοπτικές διάχυσης των τουριστών και προς άλλες περιοχές της Ηπείρου και της ανάπτυξης συνεργασιών της APOLLO με επιχειρηματίες  που δραστηριοποιούνται  στον ορεινό/αθλητικό τουρισμό.  Όπως ανέφερε η  κ. Νina Hornewall, υπάρχουν ήδη επαφές με καταλύματα ορεινών περιοχών, τομέα που ενδιαφέρει να προωθήσει μελλοντικά η εταιρία. Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στις δράσεις εναλλακτικού τουρισμού που μπορούν να έχουν απήχηση στους Σκανδιναβούς τουρίστες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και ο ορειβατικός/περιπατητικός, που προωθεί η Περιφέρεια Ηπείρου, προετοιμάζοντας μάλιστα και την πιστοποίηση των διαδρομών.  Στη συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Στράτο Ιωάννου, τα στελέχη της APOLLO, επανέλαβαν την πρόθεσή τους, να αυξήσουν τις πτήσεις τσάρτερ από την επόμενη χρονιά προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, εφόσον λυθεί το ζήτημα των καυσίμων. Όπως ανέφεραν,  στις προθέσεις τους  είναι τα επόμενα χρόνια να αυξήσουν τις πτήσεις, ώστε να γίνεται μια από κάθε χώρα της Σκανδιναβίας. Ο κ. Στρ. Ιωάννου τους ενημέρωσε ότι η Περιφέρεια θα συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια την επιτυχημένη τουριστική προβολή της Ηπείρου στη Σκανδιναβική αγορά, με την προσθήκη και νέων ενδιαφερόντων, με στόχο σε κάθε πτήση να υπάρχει και κατηγορία επισκεπτών για ορεινές περιοχές. Ως προς το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, επανέλαβε ότι για την Περιφέρεια,  αυτό αντιμετωπίζεται ως μια από τις βασικές πύλες εισόδου της Ηπείρου, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα βρεθεί λύση με τα καύσιμα, καθώς όπως πρόσθεσε ήδη έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για πτήσεις τσάρτερ για τον νέο χρόνο και από άλλες αεροπορικές εταιρίες. Με δεδομένο αυτό, κάλεσε τους επιχειρηματίες της Ηπείρου να δραστηριοποιηθούν και να αναζητήσουν συνεργασίες για σύναψη συμφωνιών με ξένα τουριστικά πρακτορεία.
           Στη συνάντηση που έγινε στην Περιφέρεια παραβρέθηκαν η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης κ, Νατάσα Τύρου- Ούζα,  ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων κ. Κων. Βλάχος κ.α.

Αυξημένα μέτρα Τροχαίας σε όλη την επικράτεια κατά την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος





















Η Ελληνική Αστυνομία, λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων, από και προς τα αστικά κέντρα, ενόψει της περιόδου εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος 2017, λαμβάνει αυξημένα μέτρα Τροχαίας σε όλο το οδικό δίκτυο της Χώρας, με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.Η εκπόνηση των μέτρων πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης επιχειρησιακού σχεδιασμού του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, για πλήρη και συνεχή δραστηριοποίηση, συντονισμό και εποπτεία όλων των Υπηρεσιών Τροχαίας προκειμένου να εξασφαλιστούν οι συνθήκες ομαλής και ασφαλούς οδικής κυκλοφορίας στο σύνολο του οδικού δικτύου της Χώρας.Ειδικότερα, ο σχεδιασμός των μέτρων περιλαμβάνει:
           Αυξημένη τροχονομική αστυνόμευση του οδικού δικτύου σε τομείς, με βάση τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες κάθε περιοχής.
           Ενισχυμένη αστυνομική παρουσία και αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου , όπου σημειώνονται συχνά τροχαία ατυχήματα.
           Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις , για την αποφυγή κυκλοφοριακών συμφορήσεων.
           Αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους των μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων.
           Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική κίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.)
           Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και αυξημένα μέτρα Τροχαίας, σε περιοχές όπου θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις.
           Παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της Χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
           Ενημέρωση των πολιτών σε περιπτώσεις κυκλοφοριακών ή άλλων προβλημάτων.
           Συνεργεία της Τροχαίας θα διενεργούν ειδικούς και γενικούς ελέγχους (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ., καθώς και παραβάσεων που ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση).
Κατά την εορταστική περίοδο, θα ισχύει η απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, ως ακολούθως: (βλ. αναλυτικά σχετικό Δελτίο Τύπου μας από 01 -06-2017).
           Παρασκευή(02-06-2017) : 16:00 - 22:00 για το ρεύμα εξόδου.
           Σάββατο     (03-06-2017) : 08:00 - 13:00 για το ρεύμα εξόδου.
           Κυριακή     (04-06-2017)  : δεν  ισχύουν απαγορεύσεις.
           Δευτέρα     (05-06-2017)  : 16:00 - 23:00 για το ρεύμα εισόδου.
Οδηγώ με Ασφάλεια σημαίνει:
           Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κ.Ο.Κ.
           Δεν οδηγώ όταν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
           Σέβομαι τα όρια ταχύτητας
           Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα
           Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
           Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
           Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς και στα άτομα με ειδικές ανάγκες
           Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων
           Φορώ πάντοτε ζώνη ασφαλείας
           Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
           Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσυκλέτα, φορώ πάντα κράνος
           Πριν ξεκινήσω για ταξίδι, ελέγχω το όχημα που θα οδηγήσω
Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.








Δεν υπάρχουν σχόλια: